atom

5 kép a telefonból 75

2012.06.28. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 2 komment komment
5 kép a telefonból 75 Tovább

Ételes fotóim közül válogattam. Néha le-lekattintom az elém kerülő tányérok tartalmát, de nem jellemző, azért pár darab mégis akad. Ez a paradicsomos tésztám, ami nagyon-nagyon egyszerű és finom étek, hozzávalók és elkészítése itt olvasható:)

5k_paradics.jpg

Második kép egy szelet pizza abból, amit itthon csináltunk. Jelentem nagyon finom lett, egyszerű volt, gyors, és még nem túl drága is:)

5k_pizza.jpg

Anya-féle zöldborsófőzelék és borsóleves. Sok borsót ettem most, szezonja volt, imádom a zsenge ízét:)

5k_zoldborso.jpg

5k_zoldborso_leves.jpg

Ötödiknek meg egy olyan kaja, amiből nem is ettem, mert ugye nem vagyok combos, inkább a melleket.. ..akarom mondani, a mellet szeretem:) Bátyám sütötte:)

5k_csirke.jpg

Tovább a poszthoz
2 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr794586408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Ani- 2012.06.29. 13:52:05

Combját vagy mellét? khm... Esetleg Szárnyát vagy combját? www.youtube.com/watch?v=IsFfiD7TxVw :D

ditlzon 2012.07.04. 21:15:54

na, most éhes lettem... :-D
süti beállítások módosítása