atom

Ferdén megy a busz, de mitől? - fejtsétek meg!

2009.08.19. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! komment komment
Ferdén megy a busz, de mitől? - fejtsétek meg! Tovább

Nem is tudom, hogy már milyen keresés során találtam meg tegnap ezt a videót, de azóta nem hagy nyudogodni. A feltöltő azt írta be címnek, hogy szlovén busz. Lassan másfél éve fent van a rendszerben, 326-an látták, de még nem írta be senki sem kommentbe, hogy mitől oldalog ez a busz.

Én persze meg itthon ülök, nézem, és közben azon gondolkodom, hogy erről már láttam/olvastam valamit, csak nem rémlik, hogy mikor és merre, így most tudatlan vagyok, ez a szlovén busz meg úgy megy az óton, mintha az egész alváz ferde lenne a kasztni alatt, vagy a kasztni ül ferdén az alvázon - nézőpont kérdése.

Ti tudjátok mitől megy így ez a busz?

Tovább a poszthoz
komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr721321115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Ani- 2009.08.19. 12:13:26

Tele van részegekkel, és a busz nem tud "lépést tartani" a dülöngélőkkel. :D

igor2 2009.08.19. 17:30:40

Hát lehet hogy valaki direkt így rendelte meg a busz hogy ferdén menjen de valami közbe jött és mégse tudta meg venni a buszt ezért el adták egy társaságnak.

Törzsvendég:-) 2009.08.19. 18:52:56

Szerintem meg nem is a busz a ferde ,hanem az út.

Koczy · http://koczyblogja.blog.hu 2009.08.19. 19:01:55

Szerintem sokáig kinn hagyták a napon... :)

Vagy valaki mérges volt a sofőrre és akkorát beelrúgott, hogy elferdült a busz hátulja és úgy maradt...

Vagy túl sok ember öszpontosul a busz bal hátsó sarkába...

Vagy..

Najó, nem fárasztalak tovább...

Leijon 2009.08.19. 21:42:33

nemtudom. Szerintem érzéki csalódás. Van olyan hely is például ahol úgy látod mintha az autó felfelé gurulna pedig nem...

marcee5 2009.08.19. 22:44:24

tengelyek nem futnak egybe. félrevezet a hátsó kerék, de hogy miért azt nem tudom. meg van csavarodva az alváz. mintha nekiment volna valaminek, de látszólag semmmi baja.

Atom · http://atom.blog.hu 2009.08.20. 15:29:11

Egyik teória jobb, mint a másik:) Ha az összeset egybevesszük, akkor az már túl durva?

Kniight 2009.08.20. 18:44:23

Nem lengyel a busz véletlenül?

Talán ez a magyarázat...

fun.from.hell.pl/2003-01-09/malec.wmv

István Blaschek 2015.11.24. 08:58:30

Évtizedek óta látom az erkélyről, hogy a BKV buszok is így mennek, azóta sem értem miért?
Most azért kerültem ide, mert a reptéri gépeket toló autókról írják, hogy tud rézsútosan is menni, de nem magyarázzák meg, mi az és miért jó...
süti beállítások módosítása