atom

Fekete-Fehér Február 28/21: Gordon

2014.02.21. 23:25 | Atom | Szólj hozzá! komment komment
Fekete-Fehér Február 28/21: Gordon Tovább

A választások közeledtével egyre több politikai fórumon fotózom kicsiktől a nagyokig. Pénteken Körmenden jártam, ahol Bajnai Gordon beszélt. A terem fényviszonyai és berendezése miatt már az első percekben borítékoltam, hogy fekete-fehér fotóm nem itt fog készülni, de végül mégis megleltem a klasszikus témát, egy sziluettes portrét, köszönhetően a színpadon álló kivetítőnek. Guggoltam úgy 3-5 percig, arcom előtt a géppel, a pillanatra várva. A mellettem álló fotós már szólt is, hogy kicsivel arrébb sokkal jobb szögből látszik az előadó, én pedig mondtam neki, hogy a sziluettre várok. Lehajolt egy kicsit, majd felvonta szemöldökét, s igazított a vállára akasztott kistáskányi vaku-akksin. Sokszor nem értik a lelkesedésemet, a közeggel és szituációkkal vívott küzdelmemet.

28_21.jpg

További Fekete-Fehér Február fotók itt.

 

3f atom black_and_white blog február fekete-fehér fotó 

Tovább a poszthoz
komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr955826254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása