atom

Rézfaszú bagoly és további híres nemlétező dolgok tárlata - röhejes kiállításon jártam:)

2008.10.21. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 16 komment komment
Rézfaszú bagoly és további híres nemlétező dolgok tárlata - röhejes kiállításon jártam:) Tovább

Nemrégiben Busával a nemlétező tárgyak-dolgok kiállításán. Végre láthattam, hogy milyen is az a radai rosseb és milyen formát ölt a gyermekkorom nagy réme: a rézfaszú bagoly. "..., mert jönnek a rézfaszú baglyok!" - intett óvva minket nagyapánk alvásra utasítva vagy rosszalkodás után. Nem is tudom miért, de valahogy tartottunk a rézfaszú baglyoktól, holott szerintem sejtettem, hogy nem igazi...
Óriási ötlet volt ezt a kiállítást megalkotni! Az egyik percben a fejemet fogtam a "fájdalomtól", a másikban a hasamat a röhögéstől:P Gratula az ötletgazdáknak és Nobel-díj meg Lovagrend:P


Ilyen a radai rosseb, a kedvenc szobrom, hogy a rosseb vinné el:

Ez meg a klasszikus rézfaszú bagoly, akinek egy rézkilincs jelképezi aranyló férfiasságát, melytől ő lesz a gyerekek réme:)

"Vak tyúk is talál szemet." - na de ez hogy is néz ki valójában?

Halvány lila dunsztom sincs, hogy vajon ki kiáltotta ki ezt a tárgyat pótlásként, viszont most már tudjuk, hogy milyen az, amink nincs, íme:

Aztán itt van még a fűzfán fütyülő rézangyal is, melyről most esett le, hogy még soha nem képzeltem el, hogy vajon milyen lehet:P

A híres Deákné vászna

Szerepel rajta a copyright is, azért mégis csak made by...

Ez pedig egy ugyanolyan, mint az előbbi, egyszólásban: Nem különb a Deákné vásznánál

Csupa fül vagyok. Elképzelte már ezt valaki? Milyen lehet csupa fülnek lenni? Olyan, mint amikor csupaszem valaki:P Vagy sasszemű... Milyen hülyén néznék ki egy sasméretű szemmel.

Psszt... Itt még a falnak is füle van

Anya csak egy van... Meg agyam is, ami ettől összeomlott... Ez fárasztó:P

Egyik lábam itt, a másikat meg elfelejtettem lefotózni, de mindenkit biztosítok arról, hogy ott volt:)

"El van anyátlanodva" - ezt mondjuk még sosem hallottam...

Vísítok... ...mint a fábaszorult féreg:)

Nem tudom mi a fészkes fene az a piros ott középen, de az elvileg a fene a fészekben.

Az idő vasfoga:)

Na ezt majdnem "elloptam", mert néha kellene, amikor csak ülök a villogó kurzor előtt és nem tudok "megszólalni".

Ízlésficam:)

Ez aztán a kezesbárány:) Mondjuk e kapcsán már jó lett volna egy kezes-lábas is:)

A kutyafáját. Ezt hazáig nem is értettem, aztán rájöttem a faág tövében lévő sárga tócsáról, hogy mi is ez:P

Sárga irigység - ebből azt láttam csak ki, hogy sárga, a többit sajnos nem. Nekem nem esett le minden:P

Szöget üt a fejébe

Nos röviden ennyit a nemlétező dolgok alkotta tárlatról, érdemes volt rá elmenni. A kiállításról bővebb összefoglaló itt.

Tovább a poszthoz
16 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr51723913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anyika · http://szerintem.blog.hu 2008.10.21. 09:47:48

Az első öt a legjobb, folyik a könnyem a röhögéstől, főleg a radai rosseb váltotta ki!

charlie 2008.10.21. 10:20:52

A radai rosseb az a szifilisz ,ami Nagyrada faluból jött.

Zsótti · http://www.motorsport.photobudai.com 2008.10.21. 11:25:55

Hát ez hatalmas!!! ezt én is megnéztem volna...!!!

Fiorentina 2008.10.21. 13:20:42

a sárga irigység sztem egy hegyet jelképez, mintha "hegység" lenne. Irigység - hegység. Szerintem. :D

mokkaczuka 2008.10.21. 13:53:11

No és a kacifánt, az milyen?

Szvsz. olyan, mint az elefánt, csak nem olyan hosszú az ormánya.

:-)

igor2 2008.10.21. 15:34:35

Hát ez marha jó.Kár hogy nem halottam róla semmit .Mikor és hol volt??

citabacita 2008.12.06. 13:03:42

Visítok a röhögéstől, mint a ... fába szorult féreg.
Hoool lehet ilyen szellemi takarmánnyal diétázni?! Mik a téridő koordináták, kérlek füstjelezd meg... Látnom kell élőben! :D:D Köszi!!

vladx 2009.02.12. 12:32:24

a halvány lila dunszt és a kezes bárány értékelhető :)

tompysoft 2010.11.16. 14:39:36

Ma belefutottam a linkedbe egy Sanyi a bagoly-poszt kommentjei között... :) Híres vagy :D

mcse.hu 2011.02.15. 08:05:09

Rézfaszú Bagoly :)) Ezzel a gyerekeket szokták riogatni. No és a Heremókáról hallott már valaki?? :) Na az szép képzettársítás lenne :)

Balugray 2011.03.07. 23:32:16

A fűzfán fütyülő rézangyal, igenis létező dolog...
A pásztorbot végén lévő réz kampót -amivel elkapták a birka, kecske stb. lábát- hívták annak.
mek.niif.hu/01900/01903/html/cd7/kepek/egyhaztortenet/et032m963178.jpg
Bár, ha jól látom, ez éppen bronz.
Ja és azért "fütyülö" mert ha suhintottak a bottal, "fütyülő" hangot adott

Müszélia 2011.11.23. 16:36:44

a kutya fája alatt zöld tócsa van. ez valami környezetvédelmi

újítás?

Chouwen · http://doufukuai.blogspot.com 2012.02.10. 12:51:53

A fába szorult féreg valójában csapdába esett farkas a korabeli magyar nyelvben. Mindenesetre érdekes kiállítás! :)
süti beállítások módosítása