atom

Képzeld el másképp - stúdiówerkfilm egy dal készüléséről az Ocho Machoval

2012.04.30. 09:50 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
Képzeld el másképp - stúdiówerkfilm egy dal készüléséről az Ocho Machoval Tovább

Volt már pár bejegyzésem az Ocho Macho zenekarról, hiszen a banda fotósa és videósaként rengeteg helyre eljutottam már velük, élményekre tettem szert, buliztam, miegymás. Jártam már többek között a tévében, a Fonogramon, ott lehettem a stúdióban a lemezfelvételkor, pihenhettem két napot Taliándörögdön a víz ünnepén, jártam koncertek és fesztiválok tömkelegén, az éves felvételekből összeállíthattam egy DVD-t, stb-stb-stb...

Aztán említettem itt a blogomon is, hogy Kowalskynál jártunk dalötletelésen, ez mostanra beérett, így legutóbb a Pannónia Stúdióban jártam a zenekarral, ahol rögzítették a Képzeld el másképp című dalt.

Röhögésben és munkában gazdag, eredményes két napot töltöttem el Budapesten, a dal megszületett, erről pedig készítettem egy rövid werkfilmet:) Jó érzés látni, hallani, ahogy sávonként felépül egy dal, s hallható mindegy egyes hangszer vagy dallam belépése után, hogy miképp áll össze végül egy egésszé...

 

Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr314431263

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása