atom

Fekete-Fehér Február 28/25: Fekete csoki

2014.02.27. 23:13 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
Fekete-Fehér Február 28/25: Fekete csoki Tovább

Szeretem az étcsokit és meg is kóstolhattam a szerkesztőségben sok-sok fajtát, mert a mi napjaink néha ilyen jól telnek. Volt hogy körbereggeliztük a várost, akadt olyan, hogy sörözgettünk, kávézóztunk, fagyiztunk vagy épp hamburgereket teszteltünk. Azért a laikus gasztróskodásnak megvan az ára is, a tesztben volt egy-két olyan csoki is, aminek íze vetekedett a fáradt motorolajéval, amibe citromot kevernek - pedig sosem kóstoltam a motorolajat. Vannak furcsaságok, de ettől függetlenül szeretem az étcsokit, szinte mindre igennel szavaztam, és a legtöbb kocka felfalásának címe is hozzám köthető:)

28_25.jpg

További Fekete-Fehér Február fotók itt.

Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr725836338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása