atom

Kakikönyv - modern gyerekkönyv a szarról

2007.08.04. 08:02 | Atom | Szólj hozzá! komment komment
Kakikönyv - modern gyerekkönyv a szarról Tovább
Most őszintén, erre mit mondjak? Nem tartom normálisnak az írót, Pernilla Stalfelt-et, sem a Vivandra kiadót, akik képesek voltak fordíttatni és kiadni nálunk.
"Tabuk nélkül, sok humorral, találóan szólnak ezek a könyvek olyan témákról, amelyek a gyerekeket hihetetlenül lenyűgözik." - olvasható a könyvajánlóban...
Ha magam vagy a közeli barátaimat veszem alapul, kik ablakzsiráfon, Grimm meséken, Gazdag Erzsi könyvén és Walt Disney mesekönyveken nőttünk fel, akkor is biztosan tudom állítani, hogy normális emberek vagyunk, tudjuk mi a "kaki" és ehhez nem volt szükségünk sem könyvre, sem meztelen pukielőadásra, sem szarvasszarból készített nyakláncra (6-os kép).
Értem, hogy pénzt kell csinálni meg minden, de ilyenből... Ne haragudjon, akit sértek ezzel a hozzáállással, de nekem nagyon nem tetszik ez a könyv, szerintem hülyeséget sugall (bár pszichológusok biztos megállapították, hogy ha a gyerekek ezt elolvassák, akkor könnyebben és kevésbé szemérmesen viszonyulnak majd az ürülékhez). Személy szerint soha nem adnék ilyet gyermekem kezébe, nem szeretném belenevelni a tudatalattijába ennyire játékosan a szart. Nem szeretném, ha félne a teherautóktól a buszmegállóban (9-es kép), nem szeretném, hogy befőttes üvegekbe fingjon és próbálja begyújtani azokat (erről nem tesz említést a könyv, de a gyufát azért odarajzolták, hogy tudják a srácok mi kell a "pukibombához", úszítsuk csak a gyufára a kölyköt...) (12-es kép), és nem szeretném, hogy a gyerek többi társával meztelenül ugráljon az ágyon, miközben szétfinganak mindent azaz "pukielőadást" tartanak (15-ös kép). Szép, belenevelik a kölykökbe, hogy fingjanak mások előtt, csodás... A képen pedig "Papa" és "Mama" mellett ül "Imre bácsi" is... Csak nehogy egy olyan "Imre bácsi" előtt ugráljon a gyereksereg meztelenül aki ezt videóra veszi... Gondolom mindenki érti a célzást... De hát nincs mese, a kiadóknak meg kell élni valamiből, a svéd írónőnek valamiből tankolni kell a Volvót. Nem azt mondom, hogy baj ez a könyv, hanem azt, hogy egyes esetekben balul sülhet el... Szerintem... (Pukielőadás egy rossz ember előtt. - Szemérmetlen fingás mások előtt. - Szarból készít a gyerek magának nyakláncot (ha nem talál szarvasbogyót és hajthatatlan akkor miből fogja csinálni?). - stb...)













Soha az életben nem fogom megvenni ezt a könyvet, az már egyszer biztos.
Tovább a poszthoz
komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr9128856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ildi 2007.08.18. 19:11:10

szuper a könyv,pláne ha még szaga is lenne!Mennyibe kerül?

Atom · http://atom.blog.hu 2007.08.19. 10:26:47

Szerencsére ez a könyv még csak 2d-ben készült, így nem ugrik belőle ki semmi meglepetés és szagok sem terjengenek belőle. Elég furcsa lenne, a wc-ben kellene tartani:P
Most néztem utána, a könyvet már 1607Ft-ért meg lehet rendelni a neten. Csak nem megtetszett?

Tijs 2007.08.27. 14:45:29

Gáááááááááááz..... De legalább mindent megtud6unk a szarásról :D

wildgica · http://henrietta.klog.hu 2007.08.27. 19:35:40

Ehh... volt már hozzá "szerencsém", valami fertelem... Szerintem valami kakifétise van az írónőnek.

A könyvajánlóval kapcsolatban meg annyit, hogy engem gyerekkoromban sem nyűgözött le a sz*rás, viszont Milne Mici Mackója annál inkább.

Aki ezt esetleg beszerezné egy gyerekkönyvtárba, annak eltörném a kezét...

zsuzso 2007.10.03. 22:38:51

kétgyermekes anyukaként csak attól tartanék, hogy a drága gyermekeim a látottakat ki is próbálnák. de remélem ez soha nem fog megtörténni. egyébként mindkettő gyerkőc szobatiszta, úgyhogy nem hiszem hogy tudnak olyat mondani amit ők ne tudnának.

Bonyi Z. · http://piv.pivpiv.dk 2007.10.04. 14:53:12

Beszarás! :D:D:D LOL!

Ritus 2007.10.05. 13:31:01

Akinek van gyereke,nekem 3,az biztos hülyeségnek tartja a könyvet.Sok más fontosabb témát viszont lehetne ilyen módon gyereknyelven elmondani.Pl:hogyan születik a kistestvér vagy milyen lesz az életünk,ha anyu és apu elválnak...stb

Atom · http://atom.blog.hu 2007.10.05. 17:32:03

Hogyan születik a kistestvér? Erről a könyvről már írtam:P A születésről: atom.blog.hu/2007/06/17/papa_mama_hogyan_machen_sie_engem_felvil

Csaj18 2007.10.08. 21:05:53

Juj najo... elis ment az étvágyam:D fasza lehet a fantáziája az írónőnek.miféle perverz ez,de amugy vicces:D nagy észkombájn,ugye mi felnőttek vagyunk,mi tudjuk mit lehet s mit nem,de egy kölyök honnan a rákból tudhatná?? primitív f*szság ugyis tapasztalja majd hogy hogyan és hol szarik.

Boda Gergő 2007.10.11. 20:04:02

Szerintem meg egyszerűen egy felvilágosító könyv kicsiknek. nincs benne semmi rossz. Amúgy kedves Atom az Ablakzsiráfban is van meztelen gyerek kép. És az is rajz. Egyszerűen prűd vagy és kész. A gyerek legalább megtud valamit a kakiról, és nem azt hiszi, hogy a gólya hozza a kisbabát. A felvilágosítást korán kell kezdeni. Minden jót.

Atom · http://atom.blog.hu 2007.10.11. 23:03:45

Én sem akarom majd a gyerekem fejét hülyeséggel és gólyákkal tömni. Lehet, hogy prűd vagyok, de akkor sem fogom arra nevelni, hogy a szarral így bánjon... Minden jót.

Bonyi Z. · http://bonyi86.blogspot.com 2007.10.12. 20:54:07

Ajánlom az utolsó képet. Én nem vagyok prűd, de ha a gyerekeim (ha lesznek egyszer) azzal fogadnának, hogy ruha nélkül ugrálnak az ágyon, miközben finganak ezerrel, hááát...

Gergő · http://www.guano.hu 2007.10.18. 15:02:02

hmm.. sztem az írónőnek problémái vannak a széklet és a nemesgázok visszatartásával és így próbálja elfogadtatni a hozzá hasonló fingvisszatartásiproblémákkal küszködő embereket a társadalommal, és ezt a lehető legkorábban próbálja elkezdeni.. vagy csak valami gyerekkori vagy egyéb rossz emlék kapcsán (pl. összeszarta magát vmi nyilvános helyen) próbál magyarázkodni. Na mindegy, ezt a könyvet épeszű ember nem veszi meg a gyerekének, vagy maximum az idősebb gyereknek és annak is csak poénból. Szerintem a tizenéves korosztálynak lesz ez egy poénkönyve, amivel majd viccesen szivatják egymást szülinapokon stb..

Gergő · http://www.guano.hu 2007.10.18. 15:03:10

ja, de lehet, hogy csak szimplán pedofil és kakiszexmániás...

Gergő · http://www.guano.hu 2007.10.18. 15:11:53

De az is lehet, hogy kulabá az ünnepi kaki ihlette, talán ha róla ír akkor sikeresebb lenne a könyv:D

Bonyi Z. · http://bonyi86.blogspot.com/ 2007.10.18. 20:14:43

Szerintem a magyar nyelvű példányt elkövető kiadó sem mérlegelt. Vagy inkább nagyon is: ma Magyarországon a szart lehet a legjobban, a legnagyobb haszonnal eladni.

Atom · http://atom.blog.hu 2007.10.18. 20:53:39

Elgondolkodtattak Sz.Zoltán hozzászólásai... Főleg ez: "vagy csak valami gyerekkori vagy egyéb rossz emlék kapcsán (pl. összeszarta magát vmi nyilvános helyen) próbál magyarázkodni." - lehet benne valami...
BONYI: ha ma Magyarországon a szart lehet a legjobban, a legnagyobb haszonnal eladni, akkor nyithatnánk egy vállalkozást, naponta vagy kétnaponta hozzájárulnék az árukészlethez... :)

geery 2007.12.30. 18:24:57

Hogy tudnak ilyen könyvet kiadni?BORZALOM!!!Idáig sülyedt a világ!!!!!!!!!

geery 2007.12.30. 18:27:27

Én szart etettnék az írónővel!!

toti 2008.03.30. 13:20:40

Szomorú vagyok, hogy a kakiszekszet meg sem említi. Így most ezt hogy fogják megtudni a gyerekek????????
A viccet féléretéve, sztem ez nem gyerekeknek való , hanem felnőtteknek, akik viszont szétröhögik az agyukat.

Johnny R. 2008.06.21. 12:46:29

Most már sejtem hogy miért olyan állatok a gyerekek akiket tanitok, mert ilyeneken nőnek fel. Éljen a jövő nemzedék, ahol a szar nem tabu!


-------------------------------
Mérőmókus? Jóhogy egy kiló!

Rókafej 2008.07.18. 15:26:44

Hát nagyon érdekes és vicces volt ez "szar" könyv. Igen a szó szoros értelmében!!!!!!!! Na mostmár megtudtam azt amit eddig is! Tök jÓ! Igen izgi az amit már rég tudok!!! Köszi a semmit és a hányingert! Jól esett! Pá

Akakapisi mágusa 2008.07.18. 15:33:52

Ezek a szarok naon szexuálisak voltak!Igazán szarkeltő élményben volt részem!Ezek után a sokkoló élmények után asszem szarnom kell!!!!!!!!!!!!És most ha a szüleim haza érnek tartok egy kis pukielőadást!És elmesélem milyen volt az élményem a wc-n!!Azt hiszem igazán pukis élményem lesz ezen a szarsütötte napon!További jó paukkanós rottyanós napot!A kaki mindenek felett! Kakiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii for ever! 4 ever!Love kakkantás!

somócska747474 2008.07.18. 15:52:56

HA bele gondolok akkor az írónőt szájbe kellene szarni egykis hagyományos barna színű hurka és toboz mixelt alakú szarral! És ha már megízlelte akkor mondja el milyen, mert ha már ilyen sokat tud a szarról akkor mondja el h milyen pikáns ízvilágban gazdag a szar! Biztos fini minike lesz ha megkóstolja! Ajánlom minden szarfejű írónőnek! Nem drága ingyen megkapható a wc áruházban! Cím a Szarfejutca 33. szarának rottyantós sarkában található a Wc áruház ahol a minőség szószerint szar! xDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxD
Na jó a viccet félretéve szerintem ezt már mindenki tudja ha kipróbálja vagy ha körbenéz a világban, mert ez már szószerint szar világ!xDxDxD:)

idiota88 2008.07.18. 16:01:24

Sziasztok!Nem tom hogy vagytok vele de nekem ettől egy jó kis szaringerem lett!!!!!!Szerintem én most egy jó darabig nem fogok szarni!Azt hiszem megútáltam a szart!Nem mintha eddig nagy haverok lettünk volna,mert mindig kiküldtem a picsámból!!!!!!!!Úgy hogy 1 párszor szabad utat adtam és azt mondtam!!Takarodj ki a picsámból!Asszem ilyenkor ő is megútált!Pedig ő nagyon szeretett engem mert mindig adtam neki tápot a csirkeólban ,mert ott lakott a kedvenc tarka tyúkom még le nem vágtam és meg nem főztem egy jó kis levesnek sokáig rágódtam rajta még aztán megemésztettem és ki tessékeltem szarkaki formájában!:)

megverlek 2008.07.18. 16:16:13

Kár hogy nem a pisiről szól mert akkor legalább egykét szaftoss................-ot is mutattak volna!xD Vicc volt nagyon kafi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sztriptízelek 2008.07.22. 09:16:58

Igaza volt Bonyi.Z-nek ez tényleg beszarásss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Előbb szartam!És igaz h úgy történt ahogy a könyv mondja de ez akkor is egy nagy szar könyv! Nagyon bééééna! Már bocs!Élvezetes szarást az írónőnek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Igaza van Gerrynek is szart kéne etetni az írónővel és jó étvágyat!hozzá!!!!!!!!!!!!!!!!pápá

vivicica5 2008.07.22. 09:25:49

Fosika fosika! Értitek???!!! LOL NA PUCCA AM SZERINTEM EZ EGY NAGY ADAG SZAR VAGYIS NAON ROSSZ A KÖNYV! MONNYUK DE KICSIT FÖLÖSLEGES DOLGOK ÉS IDIOTASÁGOK IS VANNAK BENNE! SZERINTEM MINDEN A KÖLKÖKNEK MAGUKTÓL KELL EZT FELFEDEZNI! MONDJUK FÖLÖSLEGES! A SZARÁS CSAK SZARÁS CSAK KIADOD MAGADBÓL A FÖLÖST! A GYEREKEKNEK NEM KELL TUDNI A SZARÁSRÓL SZERINTEM DE AZ ÍRÓNŐT INKÁBB NEM SZARRAL KÉNE ETETNI HANEM LEFEJEZNI VAGY BÖRTÖNBE ZÁRNI!!!ÉN LENYAKAZNÁM! VAGY MEGCSONKÍTANÁM! VICC VOLT EGY KÖNYVÉRT NEM BÁNTANÁK SENKIT!NA PUCIKA

Dia 2008.07.22. 11:45:05

:D pfff...nahát

Bonyi Z. · http://bonyi86.blogspot.com 2008.07.23. 17:52:23

Ejha... Köhh, köhh! Kommentek rulzzzz! :D

Babri 2008.08.07. 10:32:10

Hát őőő izé hát a z úgy volt!!!szerintem ez így ahogy van non kakapisi könyv!!:(( :)))))) :D

Amelie 2008.08.10. 20:13:01

sztem az írónő sokszor módosítja a tudatát, és kábé leszar mindent és mindenkit. nyílván tisztában volt vele, hogy botrányos lesz, ígyhát minden bizonnyal sokan meg is veszik. mi pedig szörnyülködés helyett röhöghetünk rajta egy jót! csak gyerek kezébe ne kerüljön...

vattacukor cica · http://hgiftifriuz 2008.08.29. 22:57:10

én szarrá röhögtem az agyam rajta, de azért tényleg mindennek van egy határa.
kicsi gyerekeknek tényleg nem ajánlott, mert sokszor túlzásba vitte már.
kíváncsi lennék, hogy van e gyermeke, és a szexualitással hogy áll.
utolsó oldala elég pedofil.
azt is feltételezem róla, hogy ő már megkostólta.
következő könyvének vajon mi lesz a címe?
pisi, takony, fülzsír?

én 2008.08.30. 15:02:53

A qurva annyát aki ezt írta bazdmeg pofán kéne vágni ezt a köcsög írót

XXD 2008.09.04. 20:08:24

hát ez nagyon XD bazdmeg hogy miket kitalálnak bazdmeg XD Bazdmeg ha ezt vki megveszi bazdmeg az elég nagy hülye XXD

igor2 2008.09.11. 19:28:40

Hát szerintem ezt a könyvet a tizenévesek veszik meg egymásnak poénból.

Dan Dogg 2008.09.19. 17:18:23

Szarok rá :-P

Riccs 2008.10.13. 15:12:52

most voltam kakilni
jó könyv

Dia 2008.10.15. 14:09:49

Kedves XD!
Fantasztikusan fogalmazol, egyáltalán nem tűnik fel a szóismétlés!

Adam · http://atom.blog.hu/2007/08/04/kakikonyv_modern_gyerekkonyv_a_szarrol 2008.10.30. 21:33:10

Vetkőzzenek le meztelenre a gyerekek,és ugrálva az ágyon szellentsenek?Nicns valami problémája ennek az írónőnek???

Gyöngyi 2008.11.23. 11:08:35

hát ez nagyon szar volt ezek után hánynom kell egy kis szart

Fulgerit 2008.11.23. 16:58:17

Sziasztok! Csak röviden: aki ezt a könyvet nem tartja égbekiáltó ostobaságnak,-holmi szólás szabadsága ürügyén-,akkor az önmagát fogja diszkriminálni.
Ébresztő!!!!! Ha erről könyvet írnak a jövő generációjának, akkor ezután már valóban mi jöhet? Mókás képeskönyv az öngyilkosságról? Vagy a maszturbációról? Teszem azt: "Recska etikett" címmel? Esetleg:"Frappáns receptek méhlepényből"? Az emberi társadalom tele van oly dolgokkal, amelyekről ugyan lehet, de nem KELL könyvet írni.

Ez nem mulatságos, ez rettenetes, felháborító és csak azért nem mondom rá, hogy "szar" mert ez esetben akár pozitív jelzőnek is érthetnénk e semmirevaló irománnyal kapcsolatban.

Szekeres Dzsenifer · http://199902 2008.12.11. 16:36:01

ez nagyon szar nem tudom hogy mért ilyen

ohó 2008.12.12. 18:51:15

nekem több mint egy éve megvan poénból vettem meg de nagyon tudok rajta röhögni

igor2 2008.12.17. 23:47:02

Atom ezt el találtad mert szint hetente írnak megjegyzést ide.

Kennysp2 2013.08.26. 12:20:46

Ezt a könyvet értékes contenttel is meg lehetett volna töltei, például, hogy hogyan szarnak különböző országokban, valahol tök más alakú wc-k vannak, hogy azokat hogyan kell használni, pl. a guggolós, meg néhány országban ezek a seggmosós vécéket. Na meg ilyen tippek lehetnénk, hogy ha útközben akarsz szaróhelyet találni, akkor hogyan tovább. :D Az utolsó oldal meg tényleg nagyon utópisztikus. :D Ugráljanak csak a KIIICSIT SEM pedofil Imre bácsi előtt. :D

Törzsvendég:-) 2013.09.13. 00:50:23

@Atom: Beszarás:),mindenesetre jót röhögtem a kritikádon,már megérte.

Törzsvendég:-) 2013.09.13. 00:59:11

@Törzsvendég:-): Ja még eszembe jutott valami,egyszer a neten találtam egy oldalt,már nem tudom hol,de a székletekről volt feltéve fotó (már nem tudom,hogy egy vagy több emberé),úgy emlékszem napi rendszerességgel és ki volt elemezve.Fontos téma ez kérem,ahol van bevétel ott van kiadás is.:)Ja meg mikor szalmonellás voltam ,küldözgetni kellett az ÁNTSZ-hez hetente a sz*ros dobozt,na még az volt egy jó élmény,a minta vétel.(Visszagondolva még a hideg is kiráz).

Harmath Magdolna 2015.11.05. 23:36:19

Nagyon durva ez a könyv ! De a kommentek tökéletesek :)
süti beállítások módosítása