atom

MTV Sztársáv - az Ocho Machóval

2011.04.27. 17:20 | Atom | Szólj hozzá! 1 komment komment
MTV Sztársáv - az Ocho Machóval Tovább

Nem tudom mennyire említettem avagy sem: nemrégiben Budapesten voltam az Ocho Macho zenekarral az m1 Sztársáv című műsorának felvételén. A Kunigunda útján található tévés stúdiókomplexum nagyon nagy, bevallom őszintén nem egy ilyen modern küllemű, rendezett környezetű épületegyüttesre számítottam.

Ami nagyon tetszett az épületben, hogy az egész egy ilyen garázsbeállós-raktáros feelinget sugall, ami közelebbről úgy néz ki, hogy a stúdiótermek belül vannak... Szóval a közvetítő kocsik kívül... Ezt most nem tudom elmagyarázni... ööö ... Szóval az épületnek az oldalán beállnak a közvetítőkocsik, amikben megvan a technika, így nem kell külön szobákba még egyszer a közvetítős technikai dolgokat megvenni/berendezni. A közvetítőkocsiktól elszigetelve vannak az épületben stúdiótermek, amiben folyik a gyártás. Ez az egész egység kívülről egy épület. Szóval a nagy épületben van egy csomó parkoló és több újabb "épület" avagy terem. - Csak sikerült:)

A képre kattintva képgaléria ugrik fel, itt meg egy cikket találtok. Videóztam is - odaút, felvétel, visszanézés miegymás. Jó volt:) Apropó! BRÉKING! Szerepelek a videóban. Vagyis csak eljátssza Andor a zenekar tagjait és hozzávesz engem is:) Az említett képsor 4:18-tól, de inkább nézzétek meg egyben:)

Azt meg el is felejtettem említeni, hogy 2:10-től amilyen képek ott mennek a háttérben, azokat is én vettem fel. Azaz tök jó, mert leadták a felvételeimet a tévében, és ez tök jó:)

 

 

Tovább a poszthoz
1 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr632859642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gulácsi Mónika 2013.02.10. 20:11:40

Kedves Atom!

Meg szeretném kérdezni, hogy van-e lehetőség megnézni ezt a Sztársáv videót. Sajnos a youtube-on is Privátként van fent.
Kerestem az MTV archívumában, de már levették. Legalábbis nekem nem indult el.

Köszönöm!
süti beállítások módosítása