atom

Bodza, a Snoop Dogg vizsla

2010.01.14. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 7 komment komment
Bodza, a Snoop Dogg vizsla Tovább

Két napja ezt a képet mutogatom mindenkinek, az indafotón találtam Belényesi Tímea fotói közt. Bodza, a magyar vizsla nagyon jó modell, számos frenetikus kép készült róla, de van egy kedvencem, a "kapucnis", amelyre akárhányszor ránézek Snoop Dogg jut eszembe:)

Egyszerűen imádom, és ugye milyen nagy a hasonlóság? Imádom a vizslákat, mert kajlák, mert aranyosak, rohannak, játszanak, összegabalyodott lábakkal fekszenek stb... (Bátyámnak is volt egy anno). Mindig is volt kutyánk, kaukázusitól a pulin át a különféle keverékekig, de én egyszer azt mondtam, hogy ha lesz saját házam, akkor annak kertjében egy magyar vizsla fog fel s alá rohangálni, illetve én, amikor játszom vele:)

Kedden este az arckönyvön (facebook) csináltam is egy tesztet a koliban, ami a "hozzád legjobban illő kutyát" adja ki, na gondolhatjátok, hogy mi lett a végeredmény:) Természetesen egy bodza-kutya, úgyhogy már csak pár millió kell (a házhoz), s nekem is lesz egy vizslám, addig csak olykor-olykor eszembe jut, és nézegetem az ilyen képeket:)

Tovább a poszthoz
7 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr531670960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Törzsvendég:-) 2010.01.14. 09:53:12

Nézegettem B.T. képeit ,eszméletlen klasszak,a kutya is csudajófej.
Snoop Dogghoz én inkább egy dobermant képzelnék.:-)
Biztos voltam benne ,hogy találko egy ilyen képet.:-)
artsyspot.com/img/fun/celebrities-and-animals/celebrities-and-animals04.jpg
Kíváncsi lennék a facebook-os eredményre.:-)

-Ani- 2010.01.14. 10:49:46

Igen, és a te kutyádat Kovácsnak fogják hívni. :)))
Aranyos. Hű, de az az oldal, amit a Törzsvendég bejelölt! Micsoda hasonlóságok! :)))

bnyhdz 2010.01.14. 13:30:38

Ezen még mindig nem tudom túltenni magam. Hogy lehet egy kutyát Kovácsnak hívni?
Mondjuk azok után, hogy a néhai gőtémnek a Schiller nevet adtam, egy szavam nem lehetne...
Na de mégis, naaa! Kovács?

Olya 2010.01.14. 18:19:08

Bonyi! Nem kell mindent érteni (ahogy azt drága jó keresztanyám mondaná)!!! Szerintem jó a név, remélhetőleg nem 'Kovácsék' mellé fog Atom költözni... (Alma-sztori) :D Az tuti, hogy én nem költözhetek Hannibal mellé ugye...:D:D

gabba gabba hey · http://drotvizsla.wordpress.com 2010.04.19. 18:21:45

Senki nem tud olyan összegabalyodott lábakkal feküdni, mint egy vizsla!
Amúgy a Kovács szerintem jó név...
süti beállítások módosítása