atom

Legyek képregény - mit csinálj egy marok léggyel és egy ceruzával?

2009.10.14. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 9 komment komment
Legyek képregény - mit csinálj egy marok léggyel és egy ceruzával? Tovább

Nos a tegnapi kreatív videók után azt hittem, hogy a héten nem lesz már ilyesmi bejegyzésem. Épp bandukoltam a net bugyraiban, mindenféle oldalon, a művészetek számomra már hajszálnyit érthetetlen megvalósulásai közt, amikor belebotlottam ebbe a sorozatba. Tekintsünk el attól, hogy egy tucat döglött légyről van szó, és egy pillanatra gondoljunk bele, hogy mit lehet csinálni télen, miután begyűjtöttük a nyaralóban a két ablak közé szorult legyeket és van nálunk papír, illetve ceruza.

Nagyon beteg az elkövető, akinek nevét nem találtam, innen származik a sorozat: mymodernmet.com.

Nem is tudom, hogy melyik a kedvencem. Mindegyiket imádom, a napozóstól a nagy lábún át az ugrálósig. Őrült egy ötlet, de nagyon eredeti:) Ha nem lenne kopizás, akkor már venném is a chemotoxot és nekiállnék vadászni rajzalanyokra:)

Tovább a poszthoz
9 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr171448829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Törzsvendég:-) 2009.10.14. 08:45:43

A pisilős legyeket már láttam valahol,tök jó volt.

bnyhdz 2009.10.14. 09:19:38

Egy szóval kommentálható csak: BETEG! :D

Grafter · http://grafter.blog.hu 2009.10.14. 14:15:43

Nagyon beteg! Viszont jót szórakoztam rajta...

-Ani- 2009.10.14. 17:01:29

No tessék, még a végén megszeretem a legyeket!
Utálom őket, itt pedig "tök aranyosak".
Más sem hiányzik, mint ezt egy kislány meglássa és léggyel fog babázni. :))

Törzsvendég:-) 2009.10.14. 20:10:20

Vannak napok amikor baromságok jutnak az eszembe,itt pl. ,hogy pisilnek egyáltalán a legyek?Sz*rni szoktak az tuti (lsd. frissen meszelt plafon anyáéknál).A másik kardinális kérdés pedig a tutti-frutti íz előállítása,hogyan jön létre a tutti-frutti íz?!

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2009.10.21. 19:18:22

ez nagyon kemény
így egybe még nem láttam, csak 1-1 dbját
süti beállítások módosítása