atom

Flat Mikulás Fivérek

2008.12.06. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 3 komment komment
Flat Mikulás Fivérek Tovább

Idén is járt nálam a Mikulás (pontosabban, ha a tegnapi bejegyzésemet nézzük, akkor inkább úgy fogalmazok, hogy: Idén nálam járt a Mikulás.) Tehát, újra...
Idén is járt nálam a Mikulás, akiről tavaly kiderült itt a blogomon, hogy nem más, mint maga Flat Eric. Közben beköltözött hozzám Eric testvére is, Erik, így idén már két Mikulás jutott nekem. A Flat fivérek gondoskodtak róla:P
Milyen szép egy képen látni a bojtos-sapkás Mikulást és az egyházi, süveges Szent Miklóst formáló egyént.

Idén és tavaly is már egyedül ünnepeltem, így magam gondoskodtam cipőről és csokiról. A mostani csokik tavalyi és tavaly előtti szerzemények, dísznek jók még:) Ja, hogy miért pakolok az ablakba cipőt és csokit? Hát milyen jó érzés reggel arra kimenni a konyhába, hogy itt járt a Mikulás?!

Tovább a poszthoz
3 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr72806996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Ani- 2008.12.06. 19:03:37

beeee! én nyáron is kaptam olyan csomagot!.... oljan süvegeset....

Bonyi 2008.12.07. 11:11:33

A nyári mikulástól? :D

Beta 2008.12.07. 15:22:02

Az egyik Flat Eric-ed nem eladó véletlenül? érdekelne..
süti beállítások módosítása