atom

Fekete-Fehér Február 28/18: Katonásan

2014.02.21. 15:52 | Atom | Szólj hozzá! komment komment
Fekete-Fehér Február 28/18: Katonásan Tovább

Egy kiállítás megnyitóján jártam, ahol a magyar katonai repülés kezdeti éveit taglalják fotókon és szövegeken át. Azt persze tudtam, hogy nem fognak leparkolni egy MIG-gel az iskola aulájában, de azért úgy indultam oda, hogy vitrinek biztosan lesznek. Sajnos nem voltak, de nézegetni kezdtem a táblákat, majd közben rájöttem arra, hogy valójában nem a történelem miatt szerettem a hadtörténetibe járni, hanem a nagyapám meséi miatt. Ott volt előttünk mindenféle fegyver, ő pedig tette hozzá a sztorikat és helyenként saját élményeit is. Imádtam Papával múzeumokba járni, rendkívül művelt és egyben humoros ember volt, örülnék ha még most is elvihetne. A fekete-fehér katonai ereklyefotóm most ugrott, de azért így is találtam valami katonásat:)

28_18.jpg

További Fekete-Fehér Február fotók itt.

Tovább a poszthoz
komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr315825761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása