atom

Bréking Nyúz! - idén csak én kapok ajándékot a Mikulástól - Híradó

2008.12.05. 19:18 | Atom | Szólj hozzá! 4 komment komment
Bréking Nyúz! - idén csak én kapok ajándékot a Mikulástól - Híradó Tovább

Előre is szeretnék több milliárd embertől bocsánatot kérni, de idén én lettem a kiválasztott. Gondolom mindenki nézte a Híradóban. Ha nem, akkor a "tovább"ra kattintva megnézhető.

Atom a híradóban, kattints a "tovább"-ra!

pankeey küldte. Köszönöm!:)

Tovább a poszthoz
4 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr45806388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tompysoft 2008.12.05. 19:47:38

Hülyék :D
Pankeey is meg Te is :DDDDDDD
Fáj a hasam a röhögéstől :DDDD

Móni · http://johi.freeblog.hu 2008.12.05. 20:20:25

Ezek szerint... én én én... Brühühühühühűűűűűűű

pankeey 2008.12.05. 21:21:53

ejj kerem!!!
majd megyek tuntetni, es jol becsongetek hajnalban a Nnnnny Antihoz!!!! :-D

happy santa! :)

-Ani- 2008.12.06. 18:57:45

Istenem! Micsoda népszerűség?! :))))l
süti beállítások módosítása