atom

Egy éves - boldog szülinapot blogom

2008.04.29. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 10 komment komment
Egy éves - boldog szülinapot blogom Tovább
    Sokat gondolkoztam, hogy mit is írjak ezen a napon. Valahogy meg kell emlékezni róla, hát mégis azért egy éves, meg szülinapos s ilyenek... Mindenféle összefoglalókra gondoltam, egy évet felölelő szemezgetésekre bejegyzéseim közül, végül mégsem emellett döntöttem, őszintén szólva avagy írva, nem volt kedvem/időm átbogarászni a közel 540 bejegyzést. A legelső ide írt poszt rendőrladáról és Csöpiről szólt, aztán idővel jött a többi is:P Persze a legnépszerűbbet megemlítem, mert párszor sikerült ezreket ide csalogatnom, leginkább a "2007 legszexibb fürdőruhája" című bejegyzéssel taroltam, több mint 12ezer megjelenítést könyvelhettem el két nap alatt (az index ajánlójának jóvoltából).
Voltak jól megírt bejegyzések, voltak összecsapottak is, ötletesek, kreatívak, de abszolút fantáziátlanok is. Úgy érzem, hogy azért (ha nem is minden nap) javarészt próbálok olyan tartalommal megjelenni, ami nektek is jó, nekem is jó (vagy csak egy személynek érdekes) és nem valami hatásvadász mocsok, ami csak a keresőkifejezések miatt növeli a statisztikámat. Szinte sosem politizálok, nincs kedvem narancsokkal és szegfűkkel bajlódni, sem a gyümölcstermesztés, sem a virágkötészet nem érdekel komolyabban. Nem sokszor állok be az aktuálisan felkapott blogtémákhoz, így sem szopatós rendőrökről, sem sztrájkoló közlekedőkről nem nagyon írok, arról úgyis publikálnak sokan mások, akik közül egy emberrel biztos, hogy egyetértek. Ez a blog részben az én világom, és persze a környezetemé, ha egy videón jókat röhögök, azt bejegyzem, ha egy érdekeset/érdektelent fotózom, azt szintén bejegyzem, ha épp rámszakad a függönykarnis vagy csak lefejelem a konyhaszekrényt és egy pillanatra elájulok, azt is bejegyzem. Ez az én látásmódom, amit érdekesen, humorosan vagy tájékoztató jelleggel próbálok közvetíteni felétek.
    A blogom már többször segített előrelépni, afféle referenciaként szolgált, így kerültem a Vas Népe Online-hoz, azon keresztül a Frissítőhöz, és most is akad valami a láthatáron ami még titok. Néha kaptam szidást, bár az annyira nem volt jellemző, vagy épp olyan volt a stílusa, hogy értelmetlen lett volna reagálni. Persze kapok dícséreteket is ám, az olvasóktól (ezúton is köszönöm), más bloggerektől (a teljesség igénye nélkül: Anyika, Scheerti, Tommi, Omm, Charlie, Wildgica, pankeey, Johi, Bonyi és még sorolhatnám), ezek jólesnek:) Legutóbb iwiw-en kaptam egy üzenetet, mely szintén jó érzéssel töltött el:) Ez van, ha dícsérnek örülök, ha szidnak visszafogottan fújtatok, mintha magasról tojnék rá:P
Tegnap este 11-ig 1604 kommentet számláltam, a legelsőt Ádi fűzte hozzá, az őt ábrázoló tejesdobozos bejegyzéshez, ezzel elvéve blogom kommentszüzességét:D
    Az olvasási szokásokon alapuló felmérések szerint sokan már nem olvassák ezt a részét a szövegnek. Mindegy... Kiváncsi vagyok, hogy meddig fogok blogolni, ezen épp egy-két hete gondolkodtam el. Vajon 30 évesen (5 év múlva) még írni fogok?), ha igen, akkor ugyanúgy napi szinten, mint most? Ki tudja?! Más generáció vagyunk már, miért is ne lehetne? Bár nemrégiben már előfordult, hogy rákerestem egy dologra, mert nem voltam benne biztos, hogy még nem írtam róla, mi lesz velem később?:S
Most azt mondom, hogy még jó pár bejegyzés megjelenik tollamból/klaviatúrámból és minden elismerésem a Tiétek olvasóim, mert megérdemlitek...

BOLDOG SZÜLINAPOT BLOGOM!
Tovább a poszthoz
10 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr15376627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pankeey · http://blogeey.net/pankeey/ 2008.04.29. 10:40:36

Boldog 1evet! - remelem ezzel en fujtam el elsore a kommentekbeli gyertyat.


(aprobetuben mindent elolvastam, es a pontossag kedveert "+34nap", de remelhetoleg az unokak is tanulnak innen;) )

csak igy tovabb!

Pappa 2008.04.29. 12:12:28

Bóóóódog,bóóódog,bóóóódog blognapot,kííívánjuk,hogy legyen még, sok ilyen...bejegyzésed!:)

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2008.04.29. 12:16:15

Sőt, tőlünk autóbuziktól is kapsz most valamit ennek örömére, ha van kedved hozzá. Szeretnénk ha szerkesztő lennnél az új közösségi oldalon, az autóbuzik blogon. Ha érdekel a dolog, akkor írj nekem, küldd el az indapassos e-mail címed és megbeszéljük a további teendőket. Üdv: scheerti.

Ja és boldog szülinapot a blogodnak:)

Bonyi 2008.04.29. 14:23:56

Boldog szülinapot! :D Gratula! Még sok ilyet! És persze blog-Pulitzert!

Dia 2008.04.29. 14:26:22

Boldog szülinapot blog!
Remélem még sok ilyen lesz!!

Anyika 2008.04.29. 19:36:12

Még sok, sok jó írással örvendeztess meg minket! "Blogdog" szülinapot Atom blog!

Tommi 2008.04.29. 20:21:09

Éljen soká még a blogod!

wildgica · http://henrietta.klog.hu 2008.04.29. 23:01:40

Nagyon boldogságosat!!! :) Remélem, hogy 5 év múlva is blogolsz még. :) Harminc... o_O :röhög: :P

Atom · http://atom.blog.hu 2008.04.29. 23:31:11

Köszönöm szépen mindenkinek! :) Szip-szip... Hüp-hüp... :) Igyekszem továbbra is!
süti beállítások módosítása