atom

Az ember, aki tejesdoboz akart lenni

2007.05.02. 21:48 | Atom | Szólj hozzá! 3 komment komment
Az ember, aki tejesdoboz akart lenni Tovább
Nemrégiben kommunikációs készségfejlesztés órára (körbeülünk székekkel és játszunk) ajándékot kellett készítenünk valamelyik csoporttársunknak. Ádit húztam, akinek személyisége a videóvágás mellett a gördeszkázással is összeforrott a csoportban. E két közismert tevékenysége mellett egy ideje tejesdobozzá vált s ezt hirdette is, de nem értették sokan. Amikor elkészítettem a Tejesdoboz-Ádi figurát már tudtam, hogy ezzel beletalálok a feladat közepébe. Ádi reakcióiból ítélve sikerült is... Mostantól már 3d-ben is létezik, el lehet fogadni, hogy: Ádi egy tejesdoboz...
Tovább a poszthoz
3 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr266460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A TEJ 2007.05.03. 00:30:25

nekem megtiszteltetés!

Allegory 2007.05.03. 00:42:49

Húha, egy egész kis buktatós teszten kell átjutni, hogy az ember kommentálni tudjon, de én végigcsináltam, mert megéri :). Képről láttam a remekművet te(l)jesen az, amilyennek lenni kell :)! Ha lehetne képregénybe kellene önteni nem bögrébe! :)

Atom · http://atom.blog.hu 2007.05.03. 21:03:08

Hát sajnos már késő. Ádi vérét a figura elkészítése után felforraltuk majd bögrékbe töltve cukorral és kakavól ízesítve megittuk a barátnőmmel. Úgy tudom, hogy képregény már született a témában:-D
süti beállítások módosítása