atom

Én vagyok a rozmár az örök földiepermezőkön! - A két legszürreálisabb Beatles dal

2007.11.17. 08:00 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
Én vagyok a rozmár az örök földiepermezőkön! - A két legszürreálisabb Beatles dal Tovább
I am the Walrus (Én vagyok a rozmár) és Strawberry Fields forever ((Földi)eper mezők örökre) - ez a the Beatles két legszürreálisabb dala, persze John Lennon szerzeményei, aki a későbbiekben kibontakozott ebben a stílusirányzatban feleségével, Yokoval.
Még a '60-as években íródott mindkettő, sokan nem is ismerik őket, viszont én nagyon szeretem mindkét slágert!:) Bár én nem beszélni annyira angol, hogy érteni is szöveg, de képileg és hangzásilag is megfogott (főleg a Walrus).

"I am the Walrus" -
Ezt a számot rengetegen feldolgozták, Frank Zappától az Oasisen át Bonoig sokan énekelték már, még Jim Carrey is... "A látszólag véletlenül egymás mellé dobált szavakból álló szöveg Lennon cinikus válasza volt korábbi iskolája, a Quarry Bank High School egyk angoltanárának, aki óráin a Beatles szövegeit elemezte diákjaival." - wikipedia

Ha nem látnád a videót kattints ide!


"a pszichedelikus rock mibenlétének egyik legmeghatározóbb példája" - ezt írja a wikipedia a "Strawberry Fields Forever" című dal kapcsán.

Ha nem látnád a videót kattints ide!

Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr10224956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása