atom

Degeszre tömött postaláda

2007.08.20. 08:02 | Atom | Szólj hozzá! 7 komment komment
Degeszre tömött postaláda Tovább
Közel egy hétig voltam távol kis otthonomtól és ezalatt az idő alatt sikerült a szombathelyi szórólapos-brigádnak meglepetést okoznia számomra. Hazaérve azt láttam, hogy kilóg egy-két újság a postaládámból, közelebbről megnézve viszont látszott, hogy már gyanúsan feszül a pléh,
majd kissé távolabbról, nyújtott karral kinyitottam a levélszekrényt, mire mellkason vágott egy jó nagy adag reklámkampány. Pár perc szemezgetés után összeszedtem a földről és megszámoltam őket:
33 darab újságot,
19 darab szórólapot és
3 darab levelet kaptam.

Komolyan elgondolkodtam, hogy felterjesztem a munkaügyi hivatalban az újságkihordók logisztikai átképzésének lehetőségét. Ilyen lendülettel és elszántsággal egy kamionba szerintem háromszor több rakományt lennének képesek bezsúfolni - és a legfelső határ a csillagos ég!

ÚJSÁGKIHORDÓKAT A LOGISZTIKÁRA!

- mindenki hagyja három-négy napig ellenőrizetlenül a postaládáját és megtapasztalhatja saját szemével is, hogy miről beszéltem.

Ugyanez a vasnepe.hu-n:D
Tovább a poszthoz
7 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr44143614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wildgica · http://henrietta.klog.hu 2007.08.21. 08:29:44

Wááá, hogy én ezt mennyire utálom...! És vasárnap is van vagy 3-4 féle szórólap a postaládában. Régebben ezt még csak a lakótelepeken csinálták, mostmár a Fő téren is. :S Olyan ez, mint valami papíralapú spam. :D

Atom · http://atom.blog.hu 2007.08.22. 09:40:15

Én a Király utcában lakom, úgyhogy elég közel vagyok a Fő térhez.
Amikor ideköltöztem nem volt ennyire durva. Sőt most is van, hogy egy-két napig semmi, de amikor beindulnak akkor nincs kegyelem...

wildgica · http://henrietta.klog.hu 2007.08.23. 14:23:25

Én meg a W. M. utcában (Teljesen nem akarom kiírni mert másnak semmi köze hozzá, te viszont sztem ennyiből is rájössz. :D) Szal' én is a főtér mellett lakom. Nálunk minden nap rengeteg van. :( (Laktam a szentháromság szoborral szemben is [csak akkor még nem volt ott a szobor], na oda meg nem dobáltak szinte semmit.)

Atom · http://atom.blog.hu 2007.08.25. 01:29:36

Ó, az a W.M. - persze rájöttem, hogy melyik utcáról van szó, de ez a W.M. felirat... Most hogy ránézek azt látom, hogy fejjel lefelé is WM... Milyen jó érzés lehetett az illetőnek, ki az utca nevét viseli, amikor általános iskolában leírta egy lapra a monogrammját s mikor megfordította a lapot leesett neki eme kis furfang:-) Jee... :D

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2010.05.01. 18:16:05

elloptad az ötletemet, és visszautaztál az időben te szeméééééééééééét :)

bnyhdz 2010.05.02. 14:03:00

na de ki az a csermák zoltán?
süti beállítások módosítása