atom

Fakkos szekrény 20 pár cipőnek nyolcezerből

2012.10.18. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
Fakkos szekrény 20 pár cipőnek nyolcezerből Tovább

Bizonyára már többen is szembesültetek azzal, hogy kinőttétek a cipős szekrényt, a lábbelik jobbra-balra kerülnek a fal mellé az előtérben, a fogas alá, rendszertelenül, vagy épp dobozba téve az ágyneműtartóba/szekrény tetejére, ahonnan előszedni mindig kicsit macerásabb, ha viselni akarod. Annak idején egy kis cipős szekrényt vettem férfias hozzáállással, hiszen alig van cipőm, elég lesz az. Aztán egy-egy pár mindig csak kint maradt, a konvektor alatt, aztán még egy, persze ez nem zavart sosem, majd megjött a nő a házhoz, és minden addigi rendszer borult, mint Jenga a tüsszentéskor.cipok.jpg

A cipős szekrény tele volt, raktunk a tetejére lábbeliket, meg mellé is, az én cipőim a konvektor alatt voltak, majd amikor már a szekrény elé is került pár cipellő úgy döntöttem, hogy változtatni kell. Mivel nem találtam a megváltást a bútoráruházak kínálatában, átgondoltam megannyi praktikus cipőtárolós ötletet, végül amellett maradtam, hogy a dobozos-polcos elhelyezés helyett maradjunk az eredeti helyen, csak azt jobban kitöltve. Így született meg az a fakkos szekrény, ami 20 pár cipőnek ad otthont, és kitölti a rendelkezésére álló teret.

Gondoltam legyen egy kicsit bowlingpályás feelingje, nézzen is ki valahogy, így fakkokra osztottam az egészet, kényelmesen tárolva a cipellőket, nem egymásra téve, egymásra forgatva. Persze a hely ezzel még növelhető, ha egymásra pakoljuk, de akkor inkább már menjen egy-két pár a folyosóra, a régi szekrénybe:) Gondolkodtam a billenős, klasszikus szekrénymegoldásokon is, de ezek a fakkok már papíron is jól mutattak, így maradtam ennél a megoldásnál.

cipos1.jpg
Az anyag nem került sokba, élfóliával (amit mi vasaltunk rá otthon) és csavarokkal nagyjából nyolcezer forintba került a lapszabászaton. Munkadíj ugye nem volt, hiszen mi raktuk össze itthon Busával egy délután folyamán. Első ránézésre nagy, jól pakolhatunk a tetejére, aztán ha alaposan szemügyre veszi az ember, akkor már látja, hogy annyira nem is óriási, csak épp kitölti faltól-konvektorig a helyet. Mélysége 30 centiméter, magasság és szélesség fakkonként néhol eltér, a téli és a női cipők miatt, például a téli cipőimnek kellett lent a magasság, az Adidas Superstaroknak pedig a szélesség:P Szerencsére Borinak nincs csizmája, de hajtva még az is el-elférne. Más elgondolásban, pedig könnyedén variálhatók lennének a polcok, de nem úgy vágattam:P

cipos3.jpg
Mint kiderült, több cipőm van, mint Borinak. Igaz ő a lábbelik egy részét nem tartja nálam, s nekem még van egy ünneplős cipőm is, amit évente pár alkalommal veszek fel, ezért dobozban tárolom az egyik polcon, és van egy motoros bakancsom is, ami annyira magas, hogy inkább nem terveztem ide be, és marad a jól bejáratott helyén (szintén egy polc a szobában).

Szóval van az a szabály, miszerint kis lakásokban a legpraktikusabb, ha beépíted a rendelkezésre álló teret, egyedi bútorral, s ez így is van, az utóbbi hetekben tapasztaltam. Hogy miknél? Arról szintén blogolok majd:)

Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr214855399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása