atom

Szakítás

2011.09.01. 09:40 | Atom | Szólj hozzá! 11 komment komment
Szakítás Tovább

Még 2007-ben ismerkedtünk meg, futó kaland volt, alig tartott három hónapig kapcsolatunk, de jól éreztem magam, harmonikus volt minden, már azalatt a kis idő alatt is gyűjtöttük az élményeket. Aztán jött egy kis mosolyszünet, s eltelt majd' egy év és újra összekavarodtunk, csak mentem az utcán, amikor összefutottunk a mozi előtt. Beszéljünk valamikor! - Oké hogyne?! - és két nap múlva már újra együtt voltunk. Rengeteg élményt, rengeteg örömöt hozott e kapcsolat, kihívásokat támasztott, s szép lassan úgy éreztem az együtt töltött idő alatt, hogy jó dolgok ragadnak rám, jót tesz a személyiségemnek is. Szinte állandóan egymáséi voltunk, hétfőtől vasárnapig, reggeltől-estig, olykor már túl sok időt töltöttünk karöltve, de ez nem zavart, jól megvoltunk.

Eljutottunk az ország számos pontjára, olyan helyekre is, ahol nem gondoltam volna, hogy valaha is megfordulok. Szép kapcsolat volt ez, a szokásos hullámvölgyekkel, együtt voltunk jóban és rosszban, de legtöbbször csak a jóban.. ..Persze mindig csak azt néztem, hogy nekünk mi a jó, de annak is örültem, hogy mások sem ellenzik, sőt, még dicsérnek is, hogy milyen jó partit fogtam ki.
Aztán mint sok kapcsolatban, itt is jöttek kicsit nagyobb zökkenők, s mosolyszünetek, melyek őrölték kissé a szerelmet, de ezek nem ölték meg. Mostanság éreztem, hogy ez nem tart örökké, éreztem, hogy valami változni fog, sőt, tudtam is, de nem gondoltam bele... Tegnap szakítottunk. Nem akartam, s elgondolkodtunk azon, hogy miképp lehetne tovább, de most úgy éreztem, hogy kell egy kis idő, át kell gondolnom a dolgokat, mert ez a kapcsolat már nem az lenne, amelybe én elsőre beleszerettem, egy kicsit más, mint akit kinéztem magamnak.

 

Így hát összeszedtem a cuccaimat, furcsa volt, hogy csak két doboz, két szatyor és egy hátizsák kellett a három hónap híján három év dolgaihoz. Nagyon rossz volt összepakolni, nagyon rossz volt elköszönni és kilépni az ajtón. Amellett, hogy kicsit depresszív volt a hangulatom három napja, a búcsú után még egy-egy könnycsepp is megjelent szemem sarkában. Túl sok olyan ember vett minket körül, akiket megszerettem, akiknek volt mit köszönhetnem. A szerelem nem múlik el egyik percről a másikra, de ennek most sajnos így kellett lennie.

Tehát száz szónak is egy a vége, tegnap szakítottunk, majd 3 év után lejárt a szerződésem a munkahelyemen, amely nem más volt számomra, mint a "szerelmem". Egy korszak most lezárult. Hogy mit hoz a jövő, és találkoznak-e újra útjaink, viszony lesz-e, vagy tartós kapcsolat, azt még nem tudom, most így alakult... Most kell egy kis idő, hogy átgondoljuk a dolgainkat...

Tovább a poszthoz
11 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr843194743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2011.09.01. 13:09:10

ó, hogy baszna meg egy talicska apró majmot aki ezt hagyta...:(

-Ani- 2011.09.01. 13:23:10

Osztom Hanzs véleményét! :(

bnyhdz 2011.09.01. 14:36:38

szomorú az egész sztori, de én akkor is azt mondom, hogy most talán jobb ez így.

Olya 2011.09.01. 20:21:19

Én is egyetértek Hanzzsal! Sajnálom... :( Hihetetlen, hogy néhány hónap alatt hogy megváltozott minden....

tippke 2011.09.01. 20:31:15

hát ember, ez cikk fasza ötös!!!!!! Aki ilyet tud annak lesznek ennél 1000X nagyobb "szerelmei"!!!! Fel a fejjel!!!!!!

Hajnal Pappa 2011.09.02. 02:20:27

Óóó, akkor bejött a várható...Sajnálom, remélem alakul valami jó, jobb, de igazából nem féltelek, mert nem abból a fából faragtak téged...Na!

Atom · http://atom.blog.hu 2011.09.02. 14:19:48

@csacse: Elindult a daráló, és sajnos az előttem lévő három ember után elkapta az én lábam is...

@-Ani-: Tudtuk egy hónapja, csak igazán nem akartuk elhinni...

@bonyi z.: Talán. Majd kiderül mit hoz a jövő ebben a lehetőség'los' környezetben...

@Olya: Miért is lenne egyszerű és állandó. Ezt te érted a legjobban.

@tippke: Köszönöm! Remélem is, hogy jön majd egy másik szerelem, csak azt gondolom/gondoltam, hogy ebből házasság lesz.

@Hajnal Pappa: Be sajnos. Én is bízom a jóban, akár az átmeneti nem fogamra valót követően is, nem gondolom, hogy vége mindennek, nem olyan fából faragtak:) Köszi:)

Olya 2011.09.02. 18:32:32

@Atom: Na igen... Én teljes mértékben megértem...A Szombathelyen töltött két évem alatt csak a bizonytalanság és a gyomorgörcs volt állandó. Kivéve néhány helyzetben és dologban, amit pedig javarészt a barátaim "ottlétének" köszönhettem...:) Minden rendbe jön! Illetve hinnünk kell benne, hogy így lesz! Én féltelek, de tudom, hogy megtalálod a kiutat!!! :)

bnyhdz 2011.09.03. 23:17:10

"csak a bizonytalanság és a gyomorgörcs volt állandó" - azért ennyire nem durva a helyzet Szombathelyen :)

Hajnal Pappa 2011.09.03. 23:36:38

@bonyi z.: Bizonyos szakmáknál szerintem igen!:S

bnyhdz 2011.09.03. 23:49:47

@Hajnal Pappa: nem hiszem, hogy ez Szombathely-függő lenne
süti beállítások módosítása