atom

5 kép a telefonból 43

2011.07.28. 12:11 | Atom | Szólj hozzá! komment komment
5 kép a telefonból 43 Tovább

Nem szándékosan jegyeztem be tegnapra és mára is macskákat. Vagyis szándékosan, mert megcsináltam, de amikor felraktam a Cirmosos bejegyzést, akkor még nem tudtam, hogy macskákat válogatok össze erre a hétre.

Otthon voltam a múlt héten jó pár órát és természetesen hódoltam egyik kedvenc elfoglaltságomnak, macskákat és a kutyánkat simogattam jó sokat:)

A kismacskánk neve Krisztofóró lett. Anya a héten hívott, hogy elnevezte:)

Itt meg egy kupacon fetrengés

Igazi szieszta hangulat, el is álmosodtam:P

Tovább a poszthoz
komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr933106814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bnyhdz 2011.07.28. 17:24:02

ebédutáni hangulat, királyság! :)

-Ani- 2011.07.28. 19:27:50

Jó kis macskákok! :) Öcsi cicc azért nincs a képeken, mert ő csak estefelé jön kajálni, és egész úton, míg ideér nyávog..... vagyis szerintem káromkodik.... :)

Penya64 2011.07.31. 17:08:11

Atom! Ugye azt tudod hogy a kis fekete-feher macskanathas, es allatorvoshoz kell vinni surgosen kulonben kapmec lesz neki!!!
süti beállítások módosítása