atom

Osztott képernyő: szimmetria, minden a természetből jön

2011.07.20. 14:43 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
Osztott képernyő: szimmetria, minden a természetből jön Tovább

Szombaton ajánlottam nektek egy jó kis osztott képernyős videós bejegyzést. Érdekes, hogy azelőtt is volt egy, a szimmetria, ami nekem nagyon tetszett és máris belefutottam egy újabba (pedig nem is kerestem külön). Ez a videó a természettel való kapcsolatunkat hivatott kifejezni.

Temérdek a hasonlóság és persze, ha most ez konkretizáltan így lett legyártva, akkor is azt sugallja (nekem), hogy akármennyire is urbanizálódunk, akárhova is fejlődünk, azért minden a természetből jön, illetve alapvetően ugyanott is jelen van. Mint ahogy a legegyszerűbb illetve bravúros építészeti alkotások sokasága is a természet alapvető formáiból fakad.

Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr203083404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása