atom

Mondatokban

2011.04.03. 20:56 | Atom | Szólj hozzá! 2 komment komment
Mondatokban Tovább

Bisztróban: Mit adhatok? - kérdi a pultosnő, miután már mindketten rendeltünk egy hamburgert Bonyival. Már kértünk. - válaszol Bonyi. - Együtt vannak? - kérdi vissza a pultos, mire én: Igen. ... Vagyis nem úgy vagyunk együtt, hanem csak együtt jöttünk ebédelni. - ekkor mosolygás és röhögés magas fokon, Bonyinak még a könnye is kicsordult:P

Bisztróban2: Az előbbi szituációt követően fizetéskor kérdi a pultos. Egybe vagy külön számolhatom? - Bonyi kezében kétezrest, én ötezrest szorongattam, így Bonyi megszólalt: Külön. Mindkettőnknek nagy van. - és ebben a pillanatban Bonyi, lenézett maga elé a vitrinre, én is lenéztem, meg a pultos is, a vitrin mögött pedig sült debreceni volt halomra. Természetesen kiszakadt belőlünk a röhögés, a pultos még odament a pénztárgéphez, majd kifakadt nevetve: Oké, leesett nekem is:)

Kávézó hátsó ajtajánál: Húúú! Húúú! Húúú! - mondja Hanzs az ajtónak, mert megkérték, hogy húzza be az ajtót.

Kávézóban: Avavavavavava - kb. ilyesmit mondott Busa, amikor nem találta a szavakat. Ezen mindig jót nevetek, bírom, amikor nem találja a szavakat:) Mint amikor legutóbb narancslét kért inkább a pultnál, mert három négy csettintés után sem jutott eszébe az őszilé neve:)

Backstage-ben: Külső fül és Magasles - ezt a nevet aggadták többek közt rám a hétvégén, lévén hogy a fényképezőgéppel mindig magasról lesem az eseményeket, illetve el-elcsípek mondatokat:)

Szerkesztőségben: Érezd a tavasz illatát! - olvassa fel Bonyi az e-mail tárgy mezőjébe írt karaktereket, majd rögtön hozzászól: Kapjátok be! Dáthás vagyok!

Kávézóban: Törzsvendégek vagytok. - mondja valaki, mire Bonyi: Igen, de azért van kezünk és lábunk is.

Stúdióban: Atom ne settenkedj itt a háttérben! - szólnak, mikor közelítek kamerával. - Nem settenkedem! Látsz nálam téliszalámit?

Focimeccsen: Ejj Dani! Ha legyüssz a pályáról kapsz e pofuntot! - mondja egy öreg fószer mellettünk, akinek unokája kihagyott egy helyzetet, passzt...

Párnacsatán: Szia! Csinálhatok rólad és a lányokról egy fényképet? - kérdik tőlem, én meg úgy éreztem zavaromban, hogy tisztára celeb lettem. Na ezt majd egy bejegyzésben bővebben:)

Tovább a poszthoz
2 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr992797129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2011.04.03. 21:09:05

mondom a Timinek, tuti van új blog, mert odaengedted a géphez a Borit...és tényleeeeeeeeeeg :P

-Ani- 2011.04.04. 10:22:40

Jaj de jó az ajtó behúzása! :D
süti beállítások módosítása