atom

Jegesmedvék és a globális felmelegedés

2011.02.16. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 2 komment komment
Jegesmedvék és a globális felmelegedés Tovább

Tegnap eszembe jutott ez a reklám, amit szeretek, mert aranyos, megható.

Aztán eszembe jutott ez is, amely már annyira nem aranyos, inkább aggasztó:

Ezután már eszembe jutott ez is, ami szintén szomorú:

És persze nem elég csak kedveskedni, elgondolkodtatni, aggasztani, néha elrettenteni is kell, mint ahogy ebben a reklámban:

És ebben is azt teszik:

Szóval rengeteg mindent befolyásol a globális felmelegedés, nem csak a jegesmedvék létét, de azért néha jó egy kicsit, ha eszünkbe jut, s teszünk is valamit, apró lépéseket érte, ha már az olajlobbi miatt a legnagyobbaknak ez nem biznisz...

(Tegnap megnéztem a Ki ölte meg az elektromos autót? - című filmet (itt látható teljes hosszában), és most épp "faszfej köcsögök mind!" hangulatom van (már úgy környezetvédelmileg, és persze ezt leginkább a filmben látott dolgokra értem. Érdemes megnézni, megdöbbentő dokumentumfilm)

Tovább a poszthoz
2 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr792664403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aandrea 2011.02.16. 09:50:28

A Nissan-os annyira kedves és persze elszomorító is egyben.
Talán a negyedik volt a legdurvább, főleg mivel én is repülővel jöttem (és eddig azzal is szerettem volna hazamenni).
A "Who killed the electric car"-t nagyon köszi, már jó régóta kerestem.
Amúgy eddig én csak ezt a kisfilmet ismertem ebben a témában, Polarbearman: www.youtube.com/watch?v=ANk24vYNaTQ

-Ani- 2011.02.16. 18:42:11

Igazad van, faszfej köcsögök mind!
süti beállítások módosítása