atom

Azt a leborult - Szó szerint Antal! Ez leborult. - kerítés volt, nincs

2011.02.15. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 2 komment komment
Azt a leborult - Szó szerint Antal! Ez leborult. - kerítés volt, nincs Tovább

Szombaton este, a fotózásokból hazaérve az udvaron összefutottam a szomszéd nénivel (úgy este 11 felé). Épp mentem volna be az ajtón, amikor odaszólt, hogy eldőlt a kerítés. A sötétben először nem is vettem észre, aztán némi hunyorítás után láttam, hogy tényleg, eltűnt a kerítés.

Mi a szembetűnő különbség a két kép között? (leszámítva azt, hogy más időben és napszakban készültek)

A szomszéd azt mondta, hogy este nyolc körül nagy robajt hallott az udvarról, kifutott, ekkor már több szomszéd az ablakban lógott, találgattak: földrengés? az utcáról jött a hang? a szomszédból? - majd úgy fél perc után feltűnt nekik a sötétben, hogy eltűnt jobbról a kerítés. Egyszerűen kidőlt az alapjából.

Azt a leborult! - mondtam még este, mire a szomszéd néni: Szó szerint Antal! Ez leborult! - mondta. Majd reggel kimentem, s lefotóztam. Valószínűleg az évtizedek során szétázott, megsüllyedt, miegymás, és eddig bírta. A szomszéd udvarrésze lakatlan volt a területen, így nem dőlt rá semmire sem. Hogy mi lesz ezután? Nem tudom. Most kicsit több a zöld a belső udvarban. Lehet újra felhúzzák, lehet csak drótkerítést feszítenek ki, lehet hogy így hagyják. A fene se tudja még... A lényeg, hogy kerítés volt, nincs...

Na, most kéne téglából valami polcot csinálnom vagy tudomisén, amíg még ott hever az udvaron.. Mindjárt felhúzok a nappaliban egy válaszfalat:P

Tovább a poszthoz
2 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr342661774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Angyalod · http://angyalkucko.blog.hu 2011.02.15. 16:56:09

jó ötlet a téglapolc :) ha olyan sok dolgot csinálnék kézzel mint te akkor tutira egyből fölszedtem volna jópár téglát hogy csináljak vmit. ha kész akkor muti

-Ani- 2011.02.15. 18:58:07

Jó, hogy ilyen pozitívan látod a dolgokat..... engem biztos aggasztana. No, de bővült az udvar! Gyorsan kell hívni egy kertépítőt, közös költségből parkosítani, és terjeszkedni a szomszédba. :)
süti beállítások módosítása