atom

Motoros találkozó és éjszakai "élmények"

2010.07.14. 11:57 | Atom | Szólj hozzá! 1 komment komment
Motoros találkozó és éjszakai "élmények" Tovább

A múlt héten ismét sokat volt hátsóm alatt a motorom, szombaton legurultam Balatonra, onnan átmentem Polgárdiba, a Fekete Sas motoros találkozóra. Volt nagy felvonulás sok-sok motorossal meg különféle műsorok no meg egy ingyen motormosásom is volt:) (Katt a képre a galériáért!)

Helyesbítek: a motorra lerakódott nagy mennyiségű port levizelte a Tűzoltóautó, aminek eredménye egy sáros trutyi lett:P No de csináltam videót is a találkozóról, ím:

Aztán ugye vasárnap B. Sound, onnan pedig éjszaka haza. Hát nem volt egy nagy szám éjjel motorozni. Javarészt csak 80-al mentem, ha láttam valamit, amikor nem, akkor lassabban. Csupán pár szakaszon mehettem gyorsabban, ahol le volt védve az út a vadaktól, illetve négysávos volt. Hajnali három körül már kicsit fáztam is (nyár lévén kivettem a bélést a ruhámból), no meg volt egy két hülye sofőr is az utakon. Egy Skoda Octavia beállt mögém, villogtatott össze-vissza, majd elhúzott. Igaz nem értettem, hogy mire fel, hiszen üres volt az út s talán van annyi esze, hogy megfejti a rókákkal teli úton, hogy a motoros nem 150-el fog menni. No mindegy. (Egy nem ide illő kép, de szintén a galériámból való:P)

Volt egy kamionosom is, akitől rosszul voltam. Szivatott, nagyon beállt mögém, csak pár méter volt köztünk, amikor indexeltem és lassítottam az üres úton ő nem előzött, csak közelebb jött - aztán többször inkább elhúztam előle de tartósan nem mentem gyorsan (100 felett), így mindig utolért (90-el mentem). Aztán lakott területre beérve még 70-el gurultam, amikor már láttam a buszmegállót, ahova leállok, na akkor előzött csak meg, természetesen volt szembejövő autós kicsit előrébb, így erőteljesen fékeznem kellett, hogy visszaérjen a sávba. Kicsit úgy éreztem, mintha le akart volna szorítani. Mindegy. Elszívtam egy cigit, vártam kicsit, hogy még véletlenül se érjem be később.

Na szóval azt hiszem, hogy az éjszakai motorozgatást inkább mellőzöm a jövőben, ha lehet. Sok volt a róka, amik persze nem okoztak gondot 80-as tempónál, hiszen akár az úton, akár az út szélén voltak, szerencsére mindig tudtam kellőképp lassítani, reagálni a helyzetre.

Tovább a poszthoz
1 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr902151042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2010.07.14. 13:55:19

2 dolog jut eszembe:
1. Nyugaton olvasott cikk a köcsög BMWésről akinek a tűzoltók "mosták le" a kocsiját, és akkor apatáliát csapott, hogy azon röhögött a fél megye..
2. Egyre többször veszem észre, hogy baromira nincs vezetési kultúra agyarországon, (direkt hagytam ki az M-et), és nem a motorosokra gondolok. Személy szerint mindíg segítem őket, erősebbek motorban, sebezhetőbbek biztonságban, hobbiznak, had menjenek. Nem lesz nagyobb a farkam ha nem engedem el őket..multkorában lementem a Balcsira Cellből, 5x kerültem életveszélybe autóval és egyszer sem a motorosok miatt. Szal autóstársaimnak üzenem, hogy kaptyákbe, tisztelet a kivételnek ofkórsz..
süti beállítások módosítása