atom

Mondatokban

2010.04.18. 13:50 | Atom | Szólj hozzá! 4 komment komment
Mondatokban Tovább

Falusi focimeccsen: "Meg kéne számolni, hogy hány "bazd meg"-et mondanak be a meccsen!" - Szerintem meg fessük pirosra az eget és lilára a felhőket, mert azt egyszerűbb lenne. - válaszoltam

Benzinkúton: Az anyósülésen ültem, tankolás után áthajolt a kormányon a lány, s táskájában a pénztárcát keresgélte. Hirtelen megszólalt a duda egy pillanatra: "Ú bocsi, ez a mellem volt." - életemben először láttam ilyet, hogy valaki a mellével dudál. Trükkösek ezek a nők...

Éjjel: Visszanéztem a blogomon a mozibuzis plakátokat és sikítva röhögtem az emlékeken:) Szerettem azokat a műsorokat:P

Szerkesztőségben: "öaöaöa hmm uuhmm. a.. öö..." - Kinyögöd még ma azt a mondatot, vagy csak hablatyolsz?! - mondtam Bonyinak, amikor szerette volna valamit elmondani, csak még nem dolgozta össze agyának szoftvere a közlendő infókat a kimeneti jellel.

Gép előtt: Megint csak ilyen szedett-vetett mondatos bejegyzésem van, mert elég későn ébredtem (tegnap este szörnyű fejfájásom volt, amire egy gyógyszert is bevettem, valószínűleg az is segített a mélyalvásban, nem csak az, hogy 2 után értem haza koncertről). Most persze nyersanyagfeldolgozás van, sok a fotó meg a videó, a háttérben mosógép zúg, és még focimeccsekre is mennem kell. Vááá.. Nah, scusi.... A hétvégék már csak ilyenek.

Tovább a poszthoz
4 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr531916536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Ani- 2010.04.18. 22:31:30

Ezeket a "jófajta focimeccseket" sosem nézném meg! Ráadásul még írni is kell róluk....
Szegény újságírók!

Hajnal Pappa 2010.04.19. 10:39:51

Mozibuziiiii! Ááá, dejó is volt, a végére egész belerázódtunk! Diáknapok? Tudom, mikor kezdődik, de meddig tart?

Atom · http://atom.blog.hu 2010.04.19. 23:04:00

@ewok36: ha minden igaz, akkor hétfőn kezdődik és csütörtökön ér véget...

Olya 2010.04.20. 22:52:50

Én szóltam, hogy durva a cucc... Huhh,ez most olyan, mintha valami szintetikus drogot sóztam volna rád...:D:D És lehet???...:D
süti beállítások módosítása