atom

Pólódesign koncertekre, csak stílusosan

2010.01.04. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 3 komment komment
Pólódesign koncertekre, csak stílusosan Tovább

Szeretem a stílusos pólókat, amelyek ötletesek, s ezzel akár jellemzik viselőjüket. Még a két ünnep közt, a Kaukázus és Vad Fruttik koncerten láttam egy hangosító emberen a szokványos fekete pólót, s hátulján egy ötletes mintázatot. Ez a pólóminta olyan, amivel a színpad mellett állva tőlem lehetett rajongó, pultos, énekes vagy patkoló kovács is, én kikiáltottam hangosító embernek:P

Kicsit közelebbről, van rajta rca, jack, scart s minden egyéb ki-bemenet. Nekem majd olyan póló kell, hogy "photographer at work" illetve ugyanez "journalist"-tel:)

Na jó, azért az a nagy dugó még kéne a hátuljára, amit a mikrofonokba, meg a hangfalakba, meg úgy nagyjából mindenbe szoktak dugni...

 

Tovább a poszthoz
3 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr431643970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hajnal Pappa 2010.01.04. 10:47:31

Mi ez, valami überuniverzális TV hátulja???:D
süti beállítások módosítása