atom

Critical Mass Szombathely - 2009 ősz

2009.09.19. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! komment komment
Critical Mass Szombathely - 2009 ősz Tovább

Ismét Critical Mass lesz Szombathelyen. Szeptember 22, 18 óra, Sportház. Minden egyéb részletről írtam itt.

Áprilisban még Sándorral vettem részt a tavaszi városi kerekezésen, de sajnos ellopták (erről írtam itt). Most Fülöppel gurulok majd ki az esti cangázásra.

A héten lecseréltem a gumikat és javítottam a defektet így most már készel áll a fekete faszagyerek az útra. Reggel egyébként egy csajszi szólt a pasijának, ahogy elmentem melletünk: "Nézd milyen bringa!" - tyűűű, örülök neki:) Azt mondták a múltkor rá, hogy kicsit rockabilly-s:) Most egyébként így néz ki Fülöpöm:)

A plakát itt, de minden részélet a fent beszúrt linken.

 

Tovább a poszthoz
komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr581388611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tommi 2009.09.19. 16:07:20

Sokkal jobb sárvédő nélkül, szerintem.

Atom · http://atom.blog.hu 2009.09.21. 10:15:38

Köszi. Szerintem is sokkal jobb így. Annyira tetszik:) Még jobban féltem...

Tommi 2009.09.22. 09:07:35

Fehér oldalfalú gumik? :)

Atom · http://atom.blog.hu 2009.09.22. 10:45:03

@Tommi: Igen-igen, jó lenne. Csak annak 3900 Ft darabja és mindenki óv tőle. "Szép és jól állna neki, viszont a tolvajok is jobban figyelnének rá." Jelenleg még nem lesz, de majd szeretnék valamikor rá fehér falút...

Tommi 2009.09.23. 20:44:09

@Atom: Meg egy kicsit kevesebb váltót :)
süti beállítások módosítása