atom

Biológiai veszély - ennyire rossz anyu főztje? - vajon milyen doboz lehetett?

2009.02.24. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 12 komment komment
Biológiai veszély - ennyire rossz anyu főztje? - vajon milyen doboz lehetett? Tovább

Még a koleszban futottam össze ezzel a kajás-dobozzal. Nem merem azt írni, hogy ételtároló, mert nem tudom, hogy miként funkcionált annak idején e műanyag doboz.

Minimum valami orvosi doboznak nézném, hisz a biohazard avagy biológiai veszély jelet a hasonló nevű együttes rajongóin kívül más nem nagyon "használja", értem ez alatt, hogy André sem rajongója a Biohazard bandának, mégis ilyen "veszélyes" dobozból eszik. Talán a jel nem a benne lévő hazai kosztra vonatkozik, ennyire csak nem lehet rossz egy anyuka főztje sem.

Mindenesetre reménykedjünk, hogy talán nem ebben a műanyag dobozban csempészték ki anno a Szovjetunió egyik titkos laborjából a pestist.

Valaki találkozott már ilyen dobozzal? Valaki tudja, hogy eredetileg mié lehetett ez?
 

Tovább a poszthoz
12 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr88962094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

igor2 2009.02.24. 08:46:22

Nekem tetszik. Ez nagyon jó.De az írás hibákra azért figyelhetnél.

Atom · http://atom.blog.hu 2009.02.24. 17:01:50

Két hibát találtam, parancs értve, javítottam:) Mentségemre szóljon, hogy este volt és nem az én gépemen írtam. Már kicsit elszoktam a szokványos billentyűzettől:P

-Ani- 2009.02.24. 17:29:18

Bezzeg a hozzászólásnál működik a hibajelzés! Úgy hiányolom, hogy a blogon nem. Sokszor találok én is utólag hibát a blogomban. Ez van..
Aha! Este és nem a te géped....:))))))

Atom · http://atom.blog.hu 2009.02.24. 17:39:32

Muhaha! Nem az amire gondolsz:P
Zsóttira vigyáztam, ott aludtam nála, mert magas láza volt. Kellett, hogy valaki ott legyen, ha netán gond akad, szerencsére már lement a láza.

igor2 2009.02.24. 19:07:07

A használja volt az egyik de hol volt a másik??Mert én csak ezt vettem észre.

Atom · http://atom.blog.hu 2009.02.25. 15:35:26

Igen a használja. A másik a kívül, azt hosszú ű-vel írtam:P

Hajnal Pappa 2009.03.02. 13:51:47

Anyukád a legjobb!Nekem is kell egy ilyen doboz!

Atom · http://atom.blog.hu 2009.03.02. 17:57:59

Kell ilyen doboz? Az első orosz nukleáris kísérleti laborban találsz:P

igor2 2009.03.04. 23:03:25

@--Atom--: Nem kel hozzá orosz labor ,kiderült hogy bátyámnak is van .

Atom · http://atom.blog.hu 2009.03.04. 23:42:00

És nem tudja véletlenül, hogy mi volt eredetileg benne? Vagy ezt így lehet kapni a boltban?

fikamika 2009.03.16. 23:25:30

nekem nagyon tetszik ez a jel,van is 1 tetkóm :D mind1,melóhelyen én s nagyot néztem mikor láttam ilyen ételhordó dobot:D de am. a ruszkik is a 100Ft-os boltban vehették:D mindenesetre én is jót derültem ezen a dobozon,mikor láttam..ételhordó,ami fertőz:D hehh
süti beállítások módosítása