atom

Már megint ez a fránya asszociáció

2008.12.12. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
Már megint ez a fránya asszociáció Tovább

Tegnap délután úgy gondoltam, hogy tengernyi időm van és meglátogattam Rózsát és Robint, az-az bementem a Vodafone-ba. Először voltam a számomra még "új" voda képviseletnél, nyugtáztam, hogy divatos és jó lett a bemutató/váró/ügyfélfogadó terem. Amikor már röpke huszonakárhány perce vártam a díjcsomagmódosításért benyomott sorszámom piroslására a kijelzőn, és kellőképp teliköhögtem a teret (mert g_ci vagyok és enyhe torokgyuszival emberek közé mentem), akkor észrevettem a falra festett virágmotívumokat. "Úú, de jól néz ki ez a festés!" - gondoltam magamban, s ugyanabban a másodpercben elképzeltem magam, ahogy állok a létrán ecsettel falat pingálva*.
Aztán egy pillanattal később már a mellettem lévő falon néztem a futó virágok mintáit. Feljebb emeltem tekintetem és ismerős formára lettem figyelmes.

Most őszintén, ugye joggal asszociáltam a formára és a színre?! Ez simán elmegy első blikkre egy kis marihuana levélnek. Persze számolgatva már nincs annyi levél meg hasonlít erre vagy arra a falevélre is, sőt a thc tartalma is kevés lehet, csak ugye az ilyenek feltűnnek az embernek...
A festő valószínűleg hippi volt, ugyanis még sok szív is van a falakra festve (peace&love) Jee.. Bonyi is rögtön asszociált a gesztenyefalevelek láttán, erről írtam itt:P


*to pankeey: Hohohoho! Lézsoár Möszijő Varbeq Oui? Ce bő musztázs no? Celebon oui!

Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr42818063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása