atom

*megjegyzés* - szeretem, ha meglepnek 2

2008.09.29. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 1 komment komment
*megjegyzés* - szeretem, ha meglepnek 2 Tovább

A kávénak nagyon sok fajtáját kóstoltam már, sokat szeretek is eme fekete nedű variációiból. Szeretem a jó fajta főzőtt kávét akár presszónak, akár hosszúnak van főzve, szeretem a cappuccino-t, a macchiato-t, latte-t, viszont nem szeretem az ír kávét vagy a tizenötödjére lefőzött híg löttyöt amit néha elémvágnak. Szeretem az etióp kávét jól megpörkölve, szeretem a benzinkutas kávét hajnalban utazáskor, szeretem a gépi löttyöket is, szeretem a 3in1 kávékat, az instantot is tejjel, szóval már mindent megiszok, amit "kávé"-nak hívnak, de egyébként nem is az. Szeretném megkóstolni a Jamaica Blue Mountain-t is, remélem majd adódik rá valamikor lehetőségem. Régebben sokat kávéztam, túl sokat, egyszer aztán úgy gondoltam, hogy nem kéne az alapjáraton magas pulzusomat és a gyomromat állandóan ezzel locsolni, így visszább vettem. Azóta kevesebb feketét iszom és a családot ill. barátokat is megkértem, hogy karácsonyra ne vegyenek nekem kotyogós kávéfőzőt, mert nekem ne kotyogjon itt semmi. Viszont a löttyöket azóta is iszom rendszeresen, karácsonyra például 100db-os D&E 3in1 kávécsomagot kaptam Nagymamámtól:) Anya is szokott itthagyni nekem 25-50db 3in1-bent, ilyenkor mindig örülök:) Nem azt mondom, hogy ez szenvedély, inkább csak szokás...
Nah, hogy egy kicsit a bejegyzés témája is taglalva legyen, mert hát azért íródik a meglepés a címben: Zsolti meglepett:) Ezt kaptam:

Mi más is lenne, mint Nescafé 3in1 fém díszdobozban. 20 csomag a dobozban, mely ezennel konyhám részévé vált, és még 20 csomag mellé egy zacskóban. Azaz 40 csomagot kaptam:) (-1 Zsótti). Azt hiszem most el leszek látva egy darabig és piros Nescafés bögréim is kint lesznek az asztalon sűrűn:P Buli van, mindenkinek jut, jeee:

Na jó, az Eric fivérek nem kapnak ám, ők le vannak tiltva a koffeinről, nekem itt ne csinálják a fesztivált éjszaka! Elég együtt lakni velük, nemhogy még adjam alájuk a lovat...

Tovább a poszthoz
1 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr33686369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anyika · http://szerintem.blog.hu 2008.10.01. 20:37:52

"Azért vannak a jó barátok, hogy a rég elvesztett álmot....." :))
Zsolti médium..... vasárnap a Metro-ban ki nézegette a Nescafét?....aranyos
süti beállítások módosítása