atom

Milyen tanuló voltam? Jó gyerek voltam-e? - Atom ellenőrzőmustra

2008.09.03. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 9 komment komment
Milyen tanuló voltam? Jó gyerek voltam-e? - Atom ellenőrzőmustra Tovább

Pár hete egy kábel keresése közben már derékig jártam a szekrényben, amikor az egyik dobozban ráleleltem pár darab ellenőrzőmre. Tipikus mozdulatsor következett: örömében fejet kissé felkap, ettől az beverődik, félve a pókoktól és a sötétben élő agyszívó zombi mumusoktól menekül ki a szekrényből, közben lehorzsolva a vállát s végül még egy kobak-kopp kibújás közben.
Hamar fellapozva a kis kék könyveket tanulmányozni kezdtem a lejegyzett múltamat:P
7-ik osztály első ellenőrző.
A jegyeim nem túl fényesek és beírásokból is akad pár, pl.: "Értesítem a Tisztelt Szülőt, hogy Anti a pénteki tanulásirányításról engedély nélkül távozott." - következő, pedig pont ugyanez, csak péntek helyett keddre vonatkozik:P Ebből a kedvencem:
7-ik osztály második ellenőrző.
Ebben kapásból osztályfőnökit kapok, mert második ellenőrző, holott az első is itt van a kezemben:P Akkor biztos nem találtam. Aztán figyelmeztetést is kaptam második bejegyzésként, mert nem volt ellenőrzőm:P Azt hiszem kicsit sok gondom volt abban az időben ezekkel a kiskönyvekkel. Nos Ebben az évben kaptam az első komolyabb büntetésem: "Garai Antal tanulót igazgató helyettesi figyelmeztetésben részesítem a házirend megszegéséért." - azt hiszem ezt akkor kaptam amikor köptem egyet tesiórán, a tanár ezért a fejemet többször beleverte a földbe, én kiszabadulva a kezeiből azt mondtam, hogy: "Te hülye kurva, bazd meg!" - majd bőgve elmentem anyukám munkahelyére. A tanár is kapott megrovást, mert ütött s nem először.
8-ik osztály:
Nos, itt már az ellenőrzőmön is nagyon szerettem feltüntetni, hogy épp milyen zenéket hallgatok. (Faithless, BBE, Dune, RMB, Scooter, X-Perience, C-Block, Ghetto People)
Egyébként arról már beszámoltam, hogy mennyire utáltam ezt az évet, főleg a tesitanárom miatt. Ebben az évben egy beírásom sem volt, viszont szülői elkérésem kapásból hat, na jah, ha tehettem kihagytam.
Az egy év asztalos - a legrosszabb jegyek:
Nem mindenki tudja, de háromnegyed tanévig jártam Celldömölkre asztalos-suliba is:P Nem a szakmával volt a baj, hanem a közeggel. Rögtön az elején fejest ugrottam a lecsóba és ha egy diák a rossz gyerekek közt mozog, azt nem szívlelik. Így alakult ki az, hogy egy tanár kivételével szinte mindenkinek szálka voltam a szemében, mert mindig bandáztunk és sutyiba cigiztünk, késtünk stb... (lógni viszonylag sosem lógtunk:P érdekes). Jegyeim annál durvábbak, az ötödik elégtelen után brahiból gyűjteni kezdtem előre megfontolt szándékkal az egyeseket, szeptembertől februárig 51db egyest zsebeltem be. Voltak négyeseim is, meg hármasok. Sőt! Franciából ötös voltam. Csak poén volt (akkor az volt), bár most már nem értem mire volt jó... Egyáltalán, hogy képzeltem az év végét???! Kaptam beírásokat is: "füllentésekért osztályfőnöki megrovásban részesítem", "Antal folyamatosan készületlenül érkezik a matematika órákra. Házi feladata nincs vagy összecsapott.", két hét múlva a folytatás: "Antal továbbra is házi feladat nélkül érkezik". Aztán igazgatóit is kaptam, mert engedély nélkül elhagytam a tanműhelyt. "Ez a viselkedés nagyon rossz hatással van az osztálytársaira." - persze azt nem írta oda, hogy épp az osztálytársaim beszéltek rá, hogy elmenjek velük. Apropó, miért is csak én kaptam igazgatóit? Kiiratkoztam, Szombathelyre jelentkeztem.
Fodrász első év:
Szerettem a Ganxsta Zolee és a Kartelt, ez meglátszott az ellenőrzőmön is:)
Új év, új hely, új suli, új emberek. Mivel az osztály döntő többségben lányból állt (azt hiszem 5 fiú és 32 lány volt a kezdő csapatban), így nem kerültem rossz körökbe. Félévkor egy hármasom volt, a többi négyes és még egy ötös is:) Atomka megjavult:) Beírás nincs.
Fodrász második és harmadik év:
Helyzet másodikban ugyanaz, beírás nincs, félévkor csupa jó jegyek (németből azért kettes):) Harmadikban félévkor csak ötösök és négyesek, egy osztályfőnöki figyelmeztetés két óra igazolatlan hiányzás miatt.
Szóval amilyen viharos volt a kamaszkor, olyan nyugis és békés a fiatalkorom:) Most már csodálkozom főiskola után, amikor belepillantok ezekbe az ellenőrzőkbe, hogy néha milyen meggondolatlan gyerek voltam és milyen félvállról vettem mindent. Na mindegy, szerencsére kikupálódtam így a "felnőttségre":P Úgy érzem:) Esetleg valakinek hasonló élményei? Vagy csak a bátyám és én voltunk ilyen anyaszomorítók?!:P

Tovább a poszthoz
9 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr86560743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anyika · http://szerintem.blog.hu 2008.09.03. 08:06:56

Kell egy kis "anyaszomorítás", kibírtam... nem voltatok azért annyira rosszak :))).. á nem!

supakoki 2008.09.03. 08:24:46

nekem is volt elég hárdkóros ganxsta korszakom, csak én a törikönyveimbe irogattam a szövegeket... most meg azokat használom a tanításhoz

Dr. Garai Gábor 2008.09.03. 09:51:47

Nekem is meg vannak a kis könyveim, szerintem verik a tieidet.....

Gami 2008.09.03. 10:52:22

Az én ellenőrzőim sem éppen a legszebbek, de ennyi mindent nem sikerült összeszedni...

Apoth 2008.09.03. 12:57:04

Hehe, mintha a saját történetemet olvastam volna. Az asztalosképzőt én végigvittem, meg is van a papírom :) igaz 3 év helyett 4-re sikerült, amit ráfoghatok a rossz emberekre (3. végén csak engem rúgtak ki a 4 fős bandából... csúnya...) Ganxtás korszak stimmel, a tesitanáromat én se bírtam (ez általános és középsulira is jellemző). Valahogy nem rajongtam soha a helyzetváltoztató mozgásért. Talán ezért lettem infirmatikus?

Pappa 2008.09.03. 13:38:30

Ganxtásnál a kis RAP felirat a sarokban,ezzigen!:D A Scooter graffitid meg egyenesen falravaló! :D Email-ben küldök egy ilyen beírást,nem tőlem van,de méltán van kiragasztva a Manó falára!:D

Tommi 2008.09.03. 15:25:07

Én is ki szoktam dekorálni a borítóimat, leginkább tuningcégek logóival :D

Harle 2008.09.03. 23:13:08

"..egy tanár kivételével szinte mindenkinek szálka voltam a szemében.."

Asztalos suliban mégis mit vártál? Gerenda? ;) Ez már szakmai ártalom ott. :))

Pappa 2008.09.05. 16:14:30

megkaptad az engedélyt haverom dolgának blogolásához:D
süti beállítások módosítása