atom

Tavaszos

2008.04.13. 07:01 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
Tavaszos Tovább
Nos tavasz lévén, már tök szívesen tavasziasodnék én is, de ezt ez a fránya időjárás nem nagyon engedi. Egyík nap nagykabát, másik nap csak pulcsi kell, délelőtt süt a nap és meleg van, este tombol a szél és majdnem megfagyok... Kedvencem az a folyamat volt, amikor egyik nap kinéztem az ablakon, sütött a nap, felöültöztem, elindultam, esett az eső, suliból kijöttem cigizni sütött a nap, majd vissza, utána kijövök esik az eső, aztán a hó... Nos ezt a faramuci időjárást próbáltam az alábbi képpel szimbolizálni.
atom: Évszakok A fekete-fehér telet váltja az aranyló tavasz, a kettő közti határmezsgyén pedig hol ide, hol oda nyúlik az idő...
Egyébként pár képet már sikerült fotóznom a tavaszról, bár még nem volt idő elmenni úgy komolyan foglalkozni ezzel, de majd Bonyival beütemezzük:D
Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr18423164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása