atom

Kolibuli

2008.04.05. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 2 komment komment
Kolibuli Tovább
Kedden voltam kolibuliban*... Egy ideig vártam, hogy gyűljenek az emberek, nem bulizni mentem, hanem fotózni és interjúvolni a Frissítőn keresztül, meg hát egész nap a Pannonia-Ringen güriztem így csak azt vártam, hogy összegyűljön némi embertömeg a tánctéren, katt, és menjek haza kicsit pihenni, ha már szerdán hétkor kezdünk suliban és még fotóznom is kellett másnap, nem is beszélve a PR zh-ról... Tehát sörömet szürcsölgetve vártam a tömeget, közben a háttérben oly csodás melódiák zengtek, mint "Barbie girl", "It's my life", "Coco Jumbo"... Régebben azért jobban kedveltem eme slágereket, mint napjainkban. 1 körül hazajöttem, túl fáradt voltam, lehet később jobb volt a hangulat, nem tudom... Azért a buli egyik legragyogóbb részletét lekattintottam nektek, íme:

Divatos nem? 'Asszem' nyáron ilyet hordok...

*kolibuli: Szombathelyen, az egyik fősulis kollégium földszintjén időközönként megtartott rendezvény
Tovább a poszthoz
2 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr75411726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pankeey 2008.04.06. 04:16:01

felemas zoknit vagy 'tanga papucsot' ?
süti beállítások módosítása