atom

Robin Hood és a Hörcsög-tánc közti összefüggés

2007.10.03. 08:02 | Atom | Szólj hozzá! 6 komment komment
Robin Hood és a Hörcsög-tánc közti összefüggés Tovább
Mekkora összefüggés... Pár éve, amikor magyartanárom először küldte el e-mailben a hörcsög-táncot, nagyon ismerős volt a dallam, de nem tudtam honnan. Aztán két-három éve ez volt egy csomó ember csengőhangja is, akkor már kissé cseszte a fülem, hogy vajon hol hallottam ezt a dallamot rengetegszer. Most végre megoldódott a talány.
Hörcsögtánc zenéje, kattints ide!
Régen vagy egymilliárdszor megnéztük bátyámmal a Walt Disney féle Robin Hood mesét videón. Aztán kissé kinőttem a videózásból, évek óta alig-alig jutott eszembe ez a mese. Gabesz gépéről másoltam a koliban, amikor felfedeztem a filmek közt ezt a kincset, egyből átvettem nosztalgiázásból és hajnali egykor, amikor betettem a dvd-lejátszóba, hogy elaludjak rajta, felcsendült a régenhallott dallam, és végre megértettem, hogy honnan ismerős a hörcsögtánc zenéje. A hasonlóság a 30-ik másodpercnél felfedezhető:)

Ha nem látnád a videót, kattints ide!
Én olyan boldog voltam... De tényleg...
Azóta esténként megnézek egy filmet, utána a Robin Hoodot teszem be, mert séróból vágom a sztorit és így nosztalgikus gyermekmosollyal az arcomon kb 5 perc alatt el is alszom rajta (majd egyszer a végére érek:) Jeee...
Tovább a poszthoz
6 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr82184039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

charlie · http://blogocska.myip.hu 2007.10.03. 08:10:18

na, ez az En eletembol kimaradt...

Bonyi Z. · http://bonyi86.blogspot.com 2007.10.03. 09:16:40

Hamster Dance először! www.youtube.com/watch?v=snSZrM9RAk0
Hamster Dance másodszor! (hát nem aranyosak?)
www.youtube.com/watch?v=_KHL7jv4-MI
The llama song harmadszor! *muhaha*
www.youtube.com/watch?v=08BRy0MoIA8

Dr. Garai Gábor 2007.10.03. 10:32:09

Úgy pofán verlek, hogy megőrülsz!
Ez kurva jó! Haza is hozhatnád magát a rajzfilmet, lenne kedvem megnézni, természetesen előtte rá is gyújtanék!

Atom · http://atom.blog.hu 2007.10.03. 17:37:36

A mi életünknek annál inkább része volt (mármint a mese):)
Bonyi: ez a láma... vannak beteg dolgok a neten, ez újra bebizonyosodott:P
Kedves Bátyám! A mesét viszem és örülök, hogy ma meglátogattál:)

wildgica · http://henrietta.klog.hu 2007.10.05. 17:27:10

Nahát, nem is tudtam, hogy Disney csinált ilyen mesét. Az én életemből is kimaradt, de asszem' hamarosan pótolom ezen hiányosságot. :)

Atom · http://atom.blog.hu 2007.10.05. 17:37:12

Pedig nagyon jó kis mese:) Nem tudom, hogy miért nem ismerik sokan, talán menőbb volt a dzsungel könyve meg a hófehérke akkoriban... Nem tudom... Egyik kedvenc gyerekkori mesém.
süti beállítások módosítása