atom

Tour de Pest - Titanic-szemle

2007.09.21. 08:00 | Atom | Szólj hozzá! 3 komment komment
Tour de Pest - Titanic-szemle Tovább
Ha minden igaz, akkor ezekben a percekben (amikor ez a bejegyzés megjelenik) épp elhagytuk Tatabányát, vonatozunk Takival és már zsibbadtra ült segekkel várjuk a beérkezést a délibe, hogy átsétálhassunk a Millenáris-parkba megnézni a Titanic-kiállítást. Tök komoly, remélem  tetszeni fog, a leírtak alapján nem rossz. És, hogy lássátok mennyire kreatív vagyok, a fenti képet még este, JUST FOR YOU - az-az csak Nektek készítettem pontban éjfélkor:-)
Természetesen majd beszámolok a túráról és galériát is töltök fel hozzá. Ágyő Peace! Ou revoir!
Tovább a poszthoz
3 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr64171303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wildgica · http://henrietta.klog.hu 2007.09.21. 12:26:40

Ismerőseim akik eddig látták, egy kivétellel mind azt mondták, hogy gagyi. :/ Remélem csak az ő ízlésük pocsék. :D

A kép az nagyon zsír! :D

Atom · http://atom.blog.hu 2007.09.21. 19:21:00

Köszike:D A kiállításról: én nem úgy mentem Pestre, hogy el fog süllyedni előttem a Titanic és nem vártam, hogy ki legyen állítva az egész hajó. Ilyen hozzáállással azt mondom, hogy tetszett. Úgy néztem a felhozott használati tárgyakra, hogy azok a Titanicról valók, így volt az egésznek máris egy varázsa. Máshogy indulnak el az emberek erre a kiállításra, azért csalódhatnak (nekik a vitrinben csak egy porcelán eszköz vagy egy vasdarab van és nem a Titanic egy része...) Nekem tetszett...

Hilja 2007.10.29. 15:22:33

A kép mindent visz! Ez jobb mint az egész kiállítás, legalábbis a hallottakból... :) Üdv.
süti beállítások módosítása