atom

Ufók a konyhában, E.T. hazajön

2007.09.05. 08:02 | Atom | Szólj hozzá! 8 komment komment
Ufók a konyhában, E.T. hazajön Tovább
Kapcsolatba akarnak lépni velem az idegenek. Mondjon bárki bármit, de paranormális tevékenységek folynak a konyhámban. Valamikor éjjel kimentem cigizni, a sötétben ülve a parázs fényénél próbáltam megnézni az időt és ezt láttam helyette.

Felső sor: idő. Alatta: dátum. Azalatt: aktuális nap angol neve három betűvel, azalatt pedig a hőmérséklet.
Ez felettébb durva és antiszociális. Kivettem és visszaraktam az elemeket, a kép változatan maradt. Miért nem mondták amikor kaptam ezt az órát, hogy intergalaktikus adó-vevő készülék (vagy mittoménmi)?
Nem aggódom, van egy semlegesítő rendszerem, a hűtőmre rákötöttem a mosógépet és szárítás üzemmódban, ha bekapcsolom a robotgépet, akkor az ionizálja a mikrosütő hullámait és dezireignoritalizálja a wc-tartályban lévő vizet, ami hatékony quantum-termokarbonális jelzéseket küld lehúzás után a világegyetembe.
Gyere E.T. nyugodtan haza, Drew Barrymore-t is szívesen vendégül látom addig:P
Tovább a poszthoz
8 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr47156897

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: home buyers Hope 2018.09.12. 01:19:12

Http: www.google.com search sourceid navclienth

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wildgica · http://henrietta.klog.hu 2007.09.05. 17:41:50

Ez ám egy transzformer amúgy. Gondoltam szólok. :D

eMM 2007.09.08. 18:07:47

Aztán majd kössél a nyakadba egy törölközőt meg igyál sok sört és egyél sós chipset.Az nagyon fontos az űrugráshoz.Ja és óvakodj a vogonoktól.

eMM 2007.09.08. 18:09:29

Meg ne vegyél kínai hőmérőt.

Atom · http://atom.blog.hu 2007.09.08. 23:57:11

Ezt az órát/hőmérőt egy osztrák bútoráruházban kaptam ingyen. Hosszú kutatás után sikerült rádöbbennem, hogy Ausztria hajdanán egy vogonok lakta tartomány volt... Már iszom is a sört és rettegek...

eMM 2007.09.09. 10:13:57

Ja ha ingyér kaptad.Örülj neki hogy működik.Szerintem gyakorolj olvass pocsék verseket.Mert a vogonok azzal kezdik a tortúrát.Aztán meg gyakorolj hogy 30 mp-ig ne vegyél levegőt mert úgyis kihajigálnak a Zűrbe.És az ellenállás értelmetlen.Ja és buzgón imádkozz hogy arra járjon az Arany Szív.Ámbátor szvsz Zaphoddal sem jársz sokkal jobban.Viszont ehetsz egy finom öngyilkos marhahúsit a világ végén.Már megérte.Főleg mindezt ingyér!A mai világban!!!
És tanulj meg horgászni mert szükséged lesz egy bábel halra is.Akarsz még jótanácsot?

Atom · http://atom.blog.hu 2007.09.09. 16:08:43

Ezt a commentet most elküldöm egy fordítónak/értelmezőnek. Egyelőre nem tudom felfogni, hogy mi van, elolvasása után hirtelen olyan elveszettnek éreztem magam a magyar-nyelv fogalmazási dzsungelében...

eMM 2007.09.09. 18:11:45

Pedig csak ismerni kell Douglas Adams Munkásságát.És Dirk Gentlit még bele se keverteMM.:)
süti beállítások módosítása