atom

5 kép a telefonból 59

2011.11.24. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 2 komment komment
5 kép a telefonból 59 Tovább

Ezt a cetlit a múltkori nagy pakolásban leltem, Pappa azaz Ádám neve áll rajta, szerintem ez volt az a cetli, amikor kihúztam és egy ajándékkal kedveskedhettem neki, megformáltam őt, mint gördeszkázó tejesdobozt:)

Matek érettségi, éretlen fejjel. Még jó hogy nem kellett használni, különben nem lennék büszke magamra:)

Biztos az esti állófogadásról maradt:P Minőségi buli...

Forrócsoki hard - a legszebb az egészben, hogy nem kellett gyorsan exponálni, tényleg sokáig így maradt a kanál:)

Kinyitottam egy fotós könyvet majd az első 5 oldalnyi szöveg után azt mondtam, hogy: Nem szöveget, én képeket akarok nézni! - majd amikor felcsaptam a könyvet középen, megláttam a képeket.. ..szó szerint:)

Tovább a poszthoz
2 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr253399564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pankeey 2011.11.24. 13:08:11

na vegre a hires kepek! :)

Hajnal Pappa 2011.11.25. 04:44:32

Hehe, igen ő miatta van meg a deszkás Tej!:) Koccintós forraltborhoz kíváló!:D
süti beállítások módosítása