atom

Simon's Cat - a rejtett kincsek

2011.10.26. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
Simon's Cat - a rejtett kincsek Tovább

Ezen a héten is Simon macskájával jelentkezem, mert tovább böngészve a videókat ismét egy tipikus macskás dologra lettem figyelmes, amivel én is találkoztam.

 Amikor labdáztam a macskámmal, sokszor elkergette magával a szivacsot, vagy a pattogóst, majd amikor bejutott a kanapé mögé, vagy a konvektor alá, akkor arra lettem figyelmes, hogy vadul küzd/játszik ott a macsek, és ezt akkor is folytatja, ha közben a labda kigurul. Nálam nem talált rejtett kincseket, de jellemzően mindig egy kövérebbre hízott portigrissel vagy egy másik, odapofozott macskajátékkal játszott ott, és ilyenkor már hiába hívtam, az jobban érdekelte:P

További Simon's Cat bejegyzéseim ide kattintva.

Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr663295938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása