atom

*megjegyzés* - én csak az Atom vagyok

2011.06.17. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! komment komment
*megjegyzés* - én csak az Atom vagyok Tovább

Tegnap volt ez a Bohócforradalom - vagyis a tüntetések országszerte. Itt is volt Szombathelyen, és persze sajtómunkásként mentem is rögzíteni az eseményeket. Kollégám fotózott, így elmaradt a nagy táska meg a fényképezőgép, csupán egy kis kézi-kamera volt nálam, és lazán, utcai viseletben kezdtem felvenni a menetet. Persze sokan nem tudták összerakni, hogy ki vagyok, és naná, hogy mivel nem volt rajtam nagy kamera, nagy táskával, ezért nem néztem ki úgy, mint egy sajtódromedár. Így elkezdtek beszólogatni.

Kinek dolgozol? A Viktornak? Hát komám, nem lesz sokáig munkád! - jött az első kóstolás. Aztán folytatódott: Viktorbérenc! - illetve: Orbánkatona. - Gondolom azt hitték, hogy én azt videózom, hogy kik vettek ezen részt és nem az eseményt. Nem foglalkoztam vele, majd konkrétan nekem szegezték a kérdést is: Te kinek videózol? - Vas Népe. - válaszoltam. S kicsit később jött is a szöveg: Persze! Aztán majd az újságban látjuk a videót!? - erre nem is szóltam, kollégám jegyezte meg, hogy: Menjen el az unokájához, majd ő megmutatja!

Volt aki odajött hozzám és gúnyosan rákérdezett, hogy: Na milyen lett a kisfilm? Sikerült mindenkit felvenni?! - aztán volt egy ember, aki kb. 2-3 fotót is csinált rólam és gondolom azzal a kommenttel mutogatta tovább, hogy én valami kém vagyok, vagy katona... Mindegy... Nem vagyok senkinek sem a bábja, hülyeségnek tartom a párthoz húzást/függést érdekből, mivel váltáskor úgyis mindenki szív. Legközelebb az ilyen helyeken press-feliratot aggatok magamra, vagy vasnépés pólót, vagy viszem a táskám és a nyakamban lóg a gépem, még mielőtt valami gubanc lenne.

Én csak rögzítek. Nem vagyok sem ellendrukkerek által titulált "zsidó paraszt geci" (erről a beszólásról írtam itt), nem vagyok hazai drukkerek által rohadéknak titulált köcsög. Nem vagyok "büdös komcsi", nem vagyok "Viktorbérenc", nem vagyok én senkinek sem a katonája, én csak végzem a munkám, megörökítem az eseményt, fotózás közben pedig a pillanatot. Csak így függetlenül... Én csak az Atom vagyok...

Tovább a poszthoz
komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr262990823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Ani- 2011.06.17. 09:17:33

Félelmetes! Nem szabad ilyen munkát vállalni, máskor hagyd a fenébe, van elég fotó és film róla a neten! Amúgy is utálom a hőbörgőket! Az a vicces, hogy ezeknek az embereknek a 90 százaléka anno a Viktorra szavazott. Na és most mi van? Pofára esés a javából!

bnyhdz 2011.06.17. 11:10:21

Az utolsó bekezdés... Minden szavaddal egyetértek! Na jó, én a Bonyi vagyok.

bnyhdz 2011.06.17. 11:13:44

@-Ani-: Én azt mondom, nem szükséges nem elvállalni, sőt! Inkább meg kell próbálni félretenni munka közben az érzelmeket, akkor nem hat annyira az elvégzett munka eredményére sem a szidalmazás, sem egy vérfolt a baleset helyszínén, sem a csaló bíró focimeccsen, stb...

tompysoft 2011.06.17. 11:27:57

erre a cégespóló/presspóló a legjobb. Megóvod magad a sok gyökértől. Esetleg a póló hátulján még lehet egy nagy középső ujj... :D

bnyhdz 2011.06.17. 11:42:22

@tompysoft: Sajnos az sem megoldás. Ha az egyiknek dolgozol, lekomcsiznak, ha a másiknak, akkor meg viktorkatonáznak. Holott te csak annyit csinálsz, hogy megadod nekik a nyilvánosságot.

Hajnal Pappa 2011.06.17. 12:13:30

gagyi banda...fel kellett volna venni ezeket a beszólásokat, és csak abból csinálni egy összeállítást. Ez a komcsizósbesúgósparanoia a legdurvább, ezek az örökké elégedetlen gyökerek, ők tüntettek Gyurcsány ellen, most meg ez...Tény, hogy bicskanyitogató, amit Orbánék csinálnak, de ha már letette valahová a voksát, álljon is ki mellette később is! Ráadásul utálom a bohócokat!:D

tompysoft 2011.06.17. 14:57:07

@bonyi z.: politikai rendezvényre nem mennék fotózni. ammeg a másik. :(

bnyhdz 2011.06.17. 18:34:58

@tompysoft: Ami azt illeti, én is szívesebben megyek mondjuk koncertre, de mindkettő a sajtófotózás része. A szakács sem mindig a kedvenc ételeit főzi... :)
süti beállítások módosítása