atom

Mondatokban

2011.05.15. 14:07 | Atom | Szólj hozzá! 9 komment komment
Mondatokban Tovább

Csajok egymás közt: Elnevezem a menzeszemet Bonyiról, mert az is mindig késik. - :D

Konyhában: Imádom a lencsefőzeléket. Mondjuk ezen nem kell csodálkozni. Fotós vagyok. - mondtam Borinak:)

Kávézóban: De hülye vagy! - mondják Hanzsnak, mire ő: Sokat vagyok a Bonyival.

Telefonban: Jó, de írd le a pontos útvonalat Apának, hogy odataláljon! - mondja Bori, mire én: Nem kell. - De azért írd le biztonság kedvéért! - Nem kell. Odatalál. Férfi. :)

Kommentben: Az egyik fotón Bori ül a C-17-es kormánya mögött, s ehhez írtam, hogy még benyugtatózva, ejtőernyővel sem biztos, hogy biztonságban érezném magam a repülőn, mert simán nekiállna felszállás közben felhőket fotózni stb. Majd amikor már kitárgyaltuk, hogy a robotpilóta sincs a gépen, mert összetört sziluettfotózás közben s mennyire para lenne a repülőn ülni, amit ő vezet, akkor rájöttem, hogy nem is kéne félni, hiszen van férfi a gépen.

Otthon:  Na mikor lesz fent? - kérdi mögöttem Bori, miközben írom ezt a bejegyzést. Valamiért a Shrek jut eszembe: Ott vagyunk már?

Beszélgetésben: Egyszer elúszott mellettem egy sz*r, meg egy tampon is. - mondja egyik csaj ismerősöm, amikor arról beszélgettünk, hogy ki mit látott már a Balatonban, aztán hozzátettem: Legközelebb szorosabbra kéne húzni a bugyid zsinórját. - mire ő: Hülye! Úgy nem is lehet nagyvécézni, hogy bent van a tampon. - Hát pont azért úszott ott az is:D:D

Szerkesztőségben: Bő-ben  (település Vas megyében) nem azt mondják a tehenek, hogy bú, hanem úgy bőgnek, hogy bőőő! - mondja Bonyi, kollégák vigyorognak majd folytatja: Ölbőben meg azt mondják, hogy Ölbőőő... - ezen is nevetnek a kollégák, majd zárta az egészet: Nemesmedvesen meg azt mondják, hogy Nemes Brumm. - ezen már nem nevettünk.

Kávézóban: Na ha már ezeket a "zs"-kategóriás mondatokat is felírod, akkor tényleg nagy baj lehet. - mondja Hanzs, amikor látja, hogy jegyzetelek. Nem volt mondatgyűjtés a héten. Ez van.

Konyhában: Most ne szemetezz! - mondja nekem bátyám: De kiviszem, mert már öt napja ki kellene vinni és nem bírom tovább. - Én kérdeztem, hogy kivigyem-e, de azt mondtad, hogy nem kell. - mondja Bori, mire bátyám: Nem kérdezni kell. Csinálni.

Udvaron: A ledőlt kerítés mögötti bokrokra nézve kérdi bátyám: Ott mi van? - mire én: Nem tudom. Nem mertem megnézni, onnan még senki sem tért vissza. - aztán Bori odament, körbenézett, s mikor visszajött mosolyogva mondta: Én visszajöttem! - erre én: Tudjátok, ott a bokrokban, olyan idegen lények élnek, akik elrabolják az embereket, és kiszívják az agyukból az értelmet. Úgy látszik nem jelzett a műszerük, hogy kapás lenne. - nézek Borira, aki már toporog, mire bátyám: Hülye vagy. Nőket még sosem raboltak el.

Motorindítgatás közben: Állítsd le! - mondja Bori apukája, mikor sok-sok próbálkozás után berregni kezd a motor, kezd feltámadni, s épp a szikrát néztük, a gyertyánál, hogy van. Mivel én régóta vártam, hogy elkapja a benzint a gép rögtön visszakérdeztem: Miért? - mire Zoltán: Mert kint van az egyik gyertya?! - nézve rám értetlenül, hogy tényleg ennyire hülye vagyok-e. Utólag megjegyzem, mert Bori is ezzel cinkel állandóan, hogy stresszhelyzetben voltam:P És a mostani motoromhoz tényleg nem értek annyira, de azért a gyertya nélkül nem indulok el.

Beszélgetésben: Dugatlan maradok. - mondja valaki, mire hozzáteszem: Ez egy fiú szájából elég érdekesen hangzik. Bár nem lepődöm meg, a múltkor azt mondtad, hogy fáj a segged. Majd amikor rákérdeztünk, hogy mitől, benyögted, hogy lovagoltál. - no comm.
 

(A mai bejegyzés hímsoviniszta elemeket tartalmaz. Természetesen ezek nem jellemvonások, hanem cinkelések:)

Tovább a poszthoz
9 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr402901820

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bnyhdz 2011.05.15. 22:54:08

halkan megjegyzem, hogy a menzeszes csaj sem a pontosságáról híres :D

zsozso82 2011.05.16. 19:36:58

@bonyi z.: főleg ha vele van a menzeszes párja is :D

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2011.05.17. 09:52:02

@bonyi z.: @zsozso82: ó, hogy öntené el a valogatokat a menzesz :DDD

Mejaa 2011.05.17. 11:40:26

@bonyi z.: megjegyezném Bonyhádi akkor is TE vagy a legpontatlanabb :P
@zsozso82: Neked meg kuss! :D
@csacse: ez..ez gyönyörű volt :DD

zsozso82 2011.05.17. 12:04:08

@Mejaa: Neszójjábe, igazam van :P

Mejaa 2011.05.17. 12:15:10

@zsozso82: kihúztad a gyufát, két hét szobafogság! :D

zsozso82 2011.05.17. 12:17:34

@Mejaa: Hurrá, legalább tudok pihenni :)

bnyhdz 2011.05.17. 20:38:24

@Mejaa: vitatkoznék, de nővel felesleges. úgyis egyértelmű.

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2011.05.18. 17:28:53

@bonyi z.: vigyázz hogy beszélsz a nőmmel :@ :)
süti beállítások módosítása