atom

Videójátékos deszkázós

2010.07.31. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
Videójátékos deszkázós Tovább

Fél kettő tájékán más nem is jut eszembe, minthogy ezt az Ádi ajánlotta videót végre beillesszem. Nemrég kaptam e-mailben, azóta már párszor megnéztem, s nagyon csípem.

A jó deszkásfilmeket szeretem, kreatívak, jók a zenék, látványosak, miegymás - köszi Ádi az egykori megfertőzést:P Szóval ez is egy deszkás videó (gör- és hó-), imádom a zenéjét és szinte minden pillanatában eszembe juttatja azokat a régi szép időket arról, amikor még a tévéjátékokon lógtunk bátyámmal meg a haverokkal. Játszottunk temérdek játékkal, de én mindig leginkább Mario-mániás voltam. Valahogy azt nagyon eltalálták, a mai napig imádom.

Nah, kukker a videót, kedvencem a Mariós részek és a Pac-Man-es. Jeee...

Ugye jó?

Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr222186296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása