atom

*megjegyzés* - kávé mellett a parton

2010.07.12. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 3 komment komment
*megjegyzés* - kávé mellett a parton Tovább

Hogy lehettem ekkora hülye? - tettem fel a kérdést magamnak szombaton és vasárnap. Nem vittem magammal fürdőgatyát, pedig tengernyi időm és lehetőségem lett volna megmártózni. Most (vasárnap reggel van) épp egy kávén vagyok túl, Balatonvilágoson csücsülök ismerősök vízparti nyaralójának teraszán, s azt hiszem, hogy ha boxerban is, de be kell mennem a vízbe. Ez nem állapot. Szombaton motoros találkozón voltam, vasárnap délután meg Balaton Soundra igyekeztem/igyekszem. (na nem tudom eldönteni, hogy jelenben, jövőben, vagy múltban írjak:P). Szóval este Balaton Sound, éjjel meg majd elindulok haza motorral onnan. Fasza lesz.

Rengeteg a szúnyog a balcsin, kezelhetetlenül sok, idegesítőek, nyakig beöltözve kellett lennünk tegnap este, rühellem már a sok viszkető csípést magamon. Remélem este majd túlélem a vízparton. Húúú víz... Le kéne mennem fürödni. E bejegyzést csak azért most írom, mert úgysem lesz időm holnap reggelre összedobni semmit sem, lévén, hogy éjjel érek haza. No mindegy. Nem volt minden vágyam éjszaka motorozni, de hát ez van.. Vigyázok majd, lassan megyek, miegymás...

Most elvonulok s próbálok dűlőre jutni fürdést illetően, s gyönyörködöm a szép pluszjelben, amit a térdemen lévő, ötforintos nagyságú friss szúnyogcsípesbe csináltam a körmömmel:P


UPDATE: Fürödtem boxerben, megettek a szúnyogok félig, de aztán hatott a riasztó, a térdemen a szúnyogcsípés bedagadt, király volt a Jamiroquai koncert és fél 4-re értem haza...

Tovább a poszthoz
3 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr582144129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Angyalod · http://angyalkucko.blog.hu 2010.07.12. 12:02:54

hát nem tudom mi bajod a boxerban fürdéssel :) én azt mondom csobbanj :)

Atom · http://atom.blog.hu 2010.07.16. 23:30:45

@ditlzon: Kivételesen nem:) Rendes kávét ittam, mert főztek. Ha rajtam múlik, akkor 3in1, mert azt vittem magammal:P
süti beállítások módosítása