atom

Mondatokban

2010.06.27. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 3 komment komment
Mondatokban Tovább

Sörözőben: Az egyik ismerősömnek van egy visszatérő rémálma. - meséli Nóri, majd mindenki elképzel az asztalnál valami roppant ijesztő dolgot/történést/lényt. - Egy erdőben van, mellette egy rakás fekete és fehér kocka, amiből ki kell raknia egy buszt, de nem sikerül neki. - ekkor röhögés tör ki mindenkiből az asztalnál, hiszen maga a rémület kifejezés itt értelmét veszti, holott bele sem gondolunk abba, az őrületbe, ami körüllengne bennünket, ha állnák egy erdőben, s valamiért nagyon ki kéne raknunk azt a buszt, de nem sikerülne...

Még mindig a sörözőben: a buszkirakós-álmos kártyát üti a következő "rémálom" leírása: Egész éjjel pacalért álltam a sorban a menzán, sietnem kellett, kint a szüleim vártak, én pedig nem kerültem az ablakhoz.

Szerkesztőségben: Atom, mondjak valami jót? - kérdi Bonyi, mire én: P*na! - Hát konkrétan én is valami hasonlóra gondoltam... - teszi hozzá. (szólás-mondás by pankeey)

Kocsiba ülve: Melyik a jobb ...? - tenném fel a kérdést Bonyinak, mire ő rávágja: A két p*na! - no igen az jobb, de abszolút nem ezt akartam megkérdezni... :P

Klubban: Mit írjak képalának? Görög Istennő? - kérdi Bonyi egy görög szurkolónő fotóját nézegetve. - Írd azt, hogy egy gyros-t kérnék az ő pitájában. - felelelm. Ejj-ejj-ejj! Ezek a kiéhezett mondatok a héten...

Koliban: És szoktátok őket sétáltatni is? - kérdi Bonyi az akváriumban lakó két afrikai csigát nézegetve. - Nem szoktuk, de ha gondolod elviheted őket. - feleli a gazdi, mire Bonyi: Ááá! Nem biztos, hogy tartani tudnám velük az iramot...

Klubban: Segíthetek? - kérdi tőlem egy lány, aki nem a mekiben tanulta e szöveget, csupán látta, hogy szenvedek a két pohárral a kezemben, amiből kijön a szívószál a szénsav hatására. A többi kb. 25 ember útközben hagyott lavírozni és egyensúlyozni, úgy látszik csak e lánynak volt elég esze/mersze, hogy segítsen.

Kávézóban: Széles utat! - mondja Mayer, mikor indulok. Azért klafa, hogy ezidáig ezt az útravaló kis szösszenet még sosem hallottam. A bányászoknak Jó szerencsét! a fotósoknak Jó fényeket! az autósoknak Jó utat! a motorosoknak Széles utat! :) a pilótáknak Jó repülést! a ... s még sorolhatnánk...

Tovább a poszthoz
3 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr212099742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Angyalod · http://angyalkucko.blog.hu 2010.06.27. 10:36:10

jajj annyira.. áááá :D
amúgy én már hallottam a széles utat, akartam is vmi hasonlót mondani a jogsidhoz de egyszerűen nem akart eszembejutni.

Törzsvendég:-) 2010.06.27. 10:41:38

És az lett a képalá?:-)

ditlzon 2010.06.27. 13:45:53

ehh, az ilyen Bonyis bejegyzések után mindig várom Bonyitól a "beszólásokat", de 1. vagy nem veszem észre, 2. keveset találkozunk( hiányzik a napi rutin), 3. nem ivott még elég sört (vagy csak alkoholmenteset)... :-D
süti beállítások módosítása