atom

Babakocsi a vonat alatt - szerencsés baleset

2009.10.18. 12:47 | Atom | Szólj hozzá! 7 komment komment
Babakocsi a vonat alatt - szerencsés baleset Tovább

Nem tudom láttátok-e. Ma reggel nem tudtam, hogy mit tegyek be, aztán láttam ezt a stipistopon, ami annyira durva, és annyira szerencsés végkimenetelű, hogy bebiggyesztem ide a vidóját. Nemrég történt. Azért "szerencsés baleset", mert a baba kisebb karcolásokkal megúszta. Durva. Ígérem nem lesznek sűrűn ilyen bejegyzések, nem vág a blog-profiljába, de ez annyira rémisztő... Kíváncsi vagyok mi a véleményetek.

Részletek és forrás itt.

Tovább a poszthoz
7 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr331457746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Törzsvendég:-) 2009.10.18. 16:24:20

Lélegzet visszafojtva néztem,közben arra gondoltam a nőnek is mákja volt, mert majdnem ő is aláesett.Mellesleg gyerekkoromban volt egy visszatérő álmom,mit álom,rémálom.Mindig arra riadtam fel,hogy a vonat ütköző közelít a fejemhez (ez több éven át elkiséert,és most bal kéz 3x kopogás a fán,mostanában már nem jön elő,bár egy jó rakott tészta vés után éjszakánként tudok produkálni elég kacifántos álmokat pl: a balkánon túrázok és amolyan túrista szálláson,rossz arcú emberekkel körülvéve,tizenéve nem látott ismerőssel találkozok,ő pedig figyelmeztet,hogy ne igyak csapvizet,csak tejet vagy ásványvizet.....jajj már megint elkalandoztam,bocs:-)),a mai napig nem szeretek vonatperonon állni.(Mondhatni fóbia,úgyhogy duplán sokkolt).

Sunboy 2009.10.18. 23:09:13

Na mondjuk ez tényleg durvaa... Amúgy normális az hogy a peron leejt ?? :D csak mert akkor minden lefelé fog gurulni, akár van kereke akárnincs..

Atom · http://atom.blog.hu 2009.10.19. 00:15:00

@SunBoy: @Törzsvendég:-): Ugye?! Én is ezen akadtam fent először, hogy miért leejt a peron? Utána meg azon, hogy majdnem az anyuka is alá esett... Durva... A fóbia nekem nincs meg, de nem szeretek túl közel állni a peronon, mert attól félek, hogy beszippant, elsodor, vagy nekem jön...

Stipistop Misi · http://www.stipistop.com 2009.10.19. 14:57:55

Sziasztok. A peron lejtése... ez nekem eszembe sem jutott. Asszem a budapesti metróvonal egyetlen peronja sem lejt. Ez tényleg furcsa. Lehet, hogy az ausztrál logika a takarítókra helyezi a hangsúlyt. Nekik meg jó, mert takarítás után a víz lefolyik. Pöcs tudja. :)

Hajnal Pappa 2009.10.20. 14:55:40

Na akkor most megint rákontráznék!

www.youtube.com/watch?v=BO2rW1alVv8
DUUUURVA!

Atom · http://atom.blog.hu 2009.10.20. 17:53:46

@ewok36: Köszönöm szépen a linket. Nem is hallottam róla, de most már mások is hallhatnak róla: vasnepe.hu/cimlapon/20091020_buszbaleset

Sunboy 2009.10.20. 20:41:16

@ewok36: Mázli, hogy nem volt csúcsforgalom. Kérdés, ha az lett volna, akkor meddig ment volna a busz ??
süti beállítások módosítása