atom

Coyote szerzemény Pestről

2007.09.10. 08:02 | Atom | Szólj hozzá! 7 komment komment
Coyote szerzemény Pestről Tovább
Pesti túrám alkalmával sétálgattam a városban rengeteget, fülemben a Petőfi dallamai szóltak, jó idő volt, tetszett a mini-túra. Az egyik kirakatban szembevigyorgott velem Coyote, közelebbi ismerőseim tudják, hogy mennyire szeretem a Prérifarkast, ők már látták a poharam:).

Egyértelmű volt, hogy bemenjek a boltba és ha nem is bármi áron, de megszerezzem. Mázlim volt:-) Hazafelé a vonaton csak vigyorogtam ahogy kilógott a táskámból hol a füle, hol a feje:D

Ha valaki tud gyalogkakukkot is szóljon! :D (de jó néha gyereknek lenni:-)
Tovább a poszthoz
7 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr34161383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wildgica · http://henrietta.klog.hu 2007.09.10. 15:10:08

Helyes kis coyote, te ovis. :D :P

Cuppppka 2008.11.26. 19:28:01

Aranyos a farkasod! Nekem olyan van, hogy egy rakétán van! :D Gyalogkakukkot lehet venni a neten a www.mintatvben.hu-n. Én innen kaptam a farkasom.

Atom · http://atom.blog.hu 2008.11.26. 23:30:18

:) Na keresek is egy kakukkot:D

Törzsvendég:-) 2009.02.07. 06:34:25

A Coop-os boltba meg lehet venni prérifarkasos illatos színes papírzsebkendőt.:-)Majd lefotozóm neked.:-)

Törzsvendég:-) 2009.02.08. 05:58:54

Tegnap kibontottam a zsebkendőt,húúú nagyon jó illata van és mind mintás n (Csőrike,Prérifarkas,Gyalogkakukk (majdnem Gyaloggaloppot írtam:-),szerintem sajnálni fogom belefújni az orromat.Nagy a valószínűsége,hogy csak szaglászni fogom.:-)A régi bejegyzéseidhez,nézegetem a címkéket és azokból mazsolázok.:-)Ja és a mintaatv-ben webáruházban én meg találtam Shaun-os dolgokat (nekem az a nagy kedvencem:-)

igor2 2009.02.08. 20:30:10

@Cuppppka: Köszi az oldal címét ha ne írod be lwehet hogy soha nem jutottam volna hozzá Mr.Bean teddyéhez.
süti beállítások módosítása