atom

Fekete-Fehér Február 28/15: Koncert

2014.02.21. 14:30 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
Fekete-Fehér Február 28/15: Koncert Tovább

Hivatásomat tekintve sűrűn megfordulok koncerteken, ebben a projektben is lesz szerintem még ezen a fotón kívül legalább egy. Szombaton Zalaegerszegen voltam az Ocho Machókkal, s persze készültem arra, hogy kicsit most másképp fotózzak, úgy hogy legyenek erős kontrasztok, mert az a fekete-fehér képeknek jól áll. Végül a közönség soraiban kötöttem ki, onnan láttam meg azt a szöget, amiből nézve erőteljes háttérfény volt Gergő mögött, így kiadva egy sziluettet. Amikor sikerül elkészítenem egy olyan képet, amit eltervezek mindig mosolygósan elégedett hangulatom lesz, öt-tíz percig el is felejtettem, hogy nem végeztem és fotóznom kell tovább a koncertet.

28_15.jpg

További Fekete-Fehér Február fotók itt.

Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr455825612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása