atom

Fekete-Fehér Február 28/11: Galambok

2014.02.15. 14:21 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
Fekete-Fehér Február 28/11: Galambok Tovább

A Fő téren sétálgatva figyeltem fel arra, hogy épp egy galambot sem látok a földön mászkálni, holott mindig csipeget egy-kettő a padok környékén. Végignéztem a mellettem lévő épületen, galamboknak nyomát sem láttam, mint ahogy a szemben lévőn sem. Tekintetemmel pásztázni kezdtem a környéket, hiszen a galambok nem szoktak délre menni, meg is leltem az összeset, egy darab háztetőn. Miért pont az szúrták ki maguknak nem tudom, de a mellette lévőn már egy darab sem volt. Teljesen arra a tetőre koncentrálódtak. Öt percig vártam hátha felszállnak egyszerre, de délutáni sziszta lehetett, nem akartak megmozdulni. Még tapsra sem.

28_11.jpg

További Fekete-Fehér Február fotók itt.

Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr545815603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása