atom

A sólyom szeme rajtam

2013.09.27. 21:46 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
A sólyom szeme rajtam Tovább

Ma este landolt a postaládámban a tumblr-es 365 projektemmel kapcsolatban e levél. Követőm lett a solyom-airways. Egy pillanatra elmosolyodtam ezen, majd kinéztem az ablakon, hogy esetleg A'lmos vezér itt köröz-e a ház felett. Biztonság kedvéért bekészítek a tetőre egy slagot meg egy kanna kerozint, hátha megvárja a projekt végét, nehogy itt nekem elálmosodjon és lepottyanjon...

solyom.jpg
Persze tudom, hogy ez egy ilyen rajongói/kedvelői oldal s az követ, meg gondolom rajtam kívül még jó pár oldalt, de megmosolyogtatott:) Ja és nincs gép a ház felett, vagyis most blogolok, itt nem követ...

Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr685536950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása