atom

Örömittas bejegyzés: Különdíjas lettem a szombathelyi sajtófotón

2013.03.15. 17:50 | Atom | Szólj hozzá! 5 komment komment
Örömittas bejegyzés: Különdíjas lettem a szombathelyi sajtófotón Tovább

Harmadik éve örülünk annak, hogy a helyi sajtófotósoknak szerveznek kiállítást Szombathelyen. Az elsőről írtam itt, a másodikról pedig itt. Idén is öt képet küldtem be és már az is örömmel töltött el, hogy mind az öt képem bekerült a kiállított fotók közé, az elismerés jól esett, mint amikor az országos sajtófotón továbbjut az ember egy-egy fordulóban.

A beküldött fotóim (kattintásra nagyobbak):

IMG_9686_1.jpg

IMG_4566.jpg

IMG_8236.jpg

IMG_7341.jpg

IMG_0414.jpg

A moziban vártuk a kiállítás kezdését Borival és Bonyival, feltöltöttem instagramra forradalmi kávémat, majd meg is jöttek a politikusok, a kiállítók és kezdődött a megnyitó. Hallgattam a beszédet, a polgármester dicsérte a fotókat (a megnyitóról olvashattok itt), majd a különdíjak kiosztására került a sor. Elsőként Czika Lászlót hívták a díjért, néztem ahogy a sok vaku villog, mindenki örökítette a pillanatot, én most csak szemlélődtem, tőlünk Bonyi volt az eseménydokumentáló. Majd másodiknak bemondták a nevem, amire meglepődötten kaptam fel a fejem, hiszen most nekem kellett odamennem a vakutűzbe, kezet fogni a polgármesterrel, díjat átvenni, mosolyogni, miegymás. A Gyurcsányos-menzás képpel nyertem.

_BZ_6493.jpg

Eleinte "lányos" zavaromban már majdnem elindultam az oklevél nélkül, de a polgármester még szorította kezem, ezzel marasztalva. Elmondta, hogy mennyire nagy sikere volt a fotónak és ebbe tényleg mindenki azt lát bele, olyan jelentést ad neki, amilyet csak akar. A gépek kattogtak, én zavarban voltam, aztán gyorsan kivonultam a frontvonalról.

_BZ_6473.jpg

Oldalra sietve, egy ideig még remegve fogtam az oklevelet és a kétszemélyes vacsoráról szóló nyereményemet. Meglepődtem, az ilyen helyzeteket még nem kezelem elég jól, jellemzően a kamera másik oldalán állok, mint azt szakmám is adja. Közben figyeltem, ahogy volt kollégám, Szendi Péter is átveszi a különdíjat.

Később rengetegen jöttek gratulálni, volt aki azt mondta ez a kép viszi a prímet, politikusok közül is többen kezet ráztak, illetve páran azt is mondták, hogy egyértelmű volt, ezért is gratuláltak már a megnyitó előtt is (érkezéskor is sokan odajöttek). Persze én csak mosolyogtam, örültem, nem tudtam kezelni profin a helyzetet és nem gondoltam ennyi megelőző gratuláció után sem, hogy kiválasztott leszek, azért még szerény vagyok.

_BZ_6509.jpg

A Szombathelyi TV és a Vaskarika.hu is meginterjúvolt, Bori pedig mosolyogva nézte, hogy próbálom magabiztosan elkendőzni enyhe zavaromat. Szóval most örülök, büszke is vagyok, és mások is büszkék rám, és nagyon jó volt ez a sok gratuláció, azért jól esett kicsit átesni a kamera túloldalára.


(A fotókat Bonyi csinálta rólam..)

Tovább a poszthoz
5 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr15136585

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2013.03.15. 17:58:17

büszkék vagyunk rád, Béééééééééééébi :)

-Ani- 2013.03.15. 19:33:30

És én mért nem tudtam róla.... semmiről.... csak mindig utólag! Gratulálok, dagad a mellyem! Puszka :)

jazoli 2013.03.16. 14:19:35

Ez igen!! Szép munka! Ezer éve nem ettem barátfülét :)

Atom · http://atom.blog.hu 2013.03.18. 16:03:00

@Hajnal Pappa: De meg ám:) 5-ből négy:P

Köszi mindenkinek:)
süti beállítások módosítása